Gjest angrer litt jeg Skrevet 24. september 2000 Del Skrevet 24. september 2000 Jeg fikk for ca 3 år siden operert inn silikon proteser i mine bryster. Jeg brukte A-cup før jeg gjorde dette. Brystene mine ble forstørret til B/C-cup. Dette ser mer normalt ut på meg da jeg er kraftig. Jeg er fornøyd med dem, men har litt problemer med å ligge på magen, og jeg bekymrer meg også litt for at de skal sprekke eller lekke. Har jo hørt så mange historier om folk som har blitt syke av inplantatene sine. Hvor lenge kan man evt. gå med disse før de må ut/byttes ut? Jeg og samboeren min planlegger å få barn, i den forbindelse lurer jeg på om det kan være skadelig for barnet hvis jeg ammer det med silikon i brystene, og om det har noe å si for melkeproduksjonen. Hvis jeg skulle bestemme meg for å ta de ut, kommer jeg da til å få slappe skinn filler til bryster? eller vil huden trekke seg sammen igjen og bli som normal? Håper at noen kan savare meg på dette. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/5051-brystinplantater-dr-anker-eller-noen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 25. september 2000 Del Skrevet 25. september 2000 Det er liten sjanse for at de skal sprekke eller lekke,og av alle som har fått implantater er det svært få som har blitt syke.Hvor lenge du kan gå med de aktuelle implantatene tørr jeg ikke si,da det finnes flere forskjellige typer.-Dette spørsmålet synes jeg du skal rette til den klinikken som har operert deg. Det bør også gå greit ift.melkeproduksjon og amming,men noen stor erfaring med dette har vi ikke,da de fleste har fått implantater etter at dette er avsluttet.Hvor godt huden trekker seg sammen etter evt.fjerning er veldig individuelt,slik at det ikke er mulig å gi noe generelt svar på dette.Legen som har operert deg vil ut i fra hudtypen din kunne angi dette noe nærmere. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Jan Petter Høeg,allmenlege 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/5051-brystinplantater-dr-anker-eller-noen/#findComment-28056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.