Gå til innhold

Liten tiss...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...nå må dere slutte å bekymre dere for størrelsen!!!!!!

Altså - hør her:

Jeg er 34 år, har vært sammen med maaaaange menn, de fleste med normal størrelse, noen med bittesmå og noen med enorme monstre!

MEN - det er akkurat like deilig med en liten som en stor en! Og dette mener jeg virkelig!!!! Jeg får like hærlige orgasmer uansett størrelse.

Blir så fortvila når jeg leser slike innlegg som du skriver - tenk at mange menn går rundt og lurer på om de er gode nok bare fordi tissen måler 12 og ikke 20 cm!!! God sex kommer ikke an på størrelse - kanskje mer modenhet/hvor "god i senga" jenta og gutten er - betyr noe??

Og - jeg HAR født barn - hvis noen kommer med den at-etter-en-fødsel osv......

Vær en god, øm, varm, tålmodig, kjærlig elsker - det er DET som utgjør den store forskjellen!!!

*Stoooor klem til alle dere NYYYDELIGE menn*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50546-liten-tiss/#findComment-198091
Del på andre sider

Skjeden er faktisk ikke noe lenger en det og G-punktet ligger ca. 5 cm inn, så du trenger ikke bekymre deg!

Norsk middelstørrelse av stående penis målt på oversiden, fra helt inne ved roten til ytterst på tuppen er fra 13 til 17 centimeter. Penislengder under 9 centimeter kalles mikropenis. Størrelser på ned til seks centimeter stående har likevel vist seg store nok til tilfredsstillende samleie med en kvinne. Dette skyldes i stor grad at følsomheten i de kvinnelige kjønnsorganene er størst ved skjedeinngangen, fremover mot klitoris og i ytre, fremre del av skjeden. Hit kan nesten alle peniser nå, og for peniseieren er det slik at de små peniser er like følsomme som større!

Tykkelsen er også betydningsfull. Gjennomsnittet her er 12-13 centimeter. Ved samleie er det friksjonen mellom penis og skjedevegg som skaper nytelsen for begge parter. Dess tykkere penis, dess mer friksjon, om da ikke hun kan stramme skjedemusklene, gjøre skjeden trangere, og slik øke friksjonen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50546-liten-tiss/#findComment-198982
Del på andre sider

Annonse

Skjeden er faktisk ikke noe lenger en det og G-punktet ligger ca. 5 cm inn, så du trenger ikke bekymre deg!

Norsk middelstørrelse av stående penis målt på oversiden, fra helt inne ved roten til ytterst på tuppen er fra 13 til 17 centimeter. Penislengder under 9 centimeter kalles mikropenis. Størrelser på ned til seks centimeter stående har likevel vist seg store nok til tilfredsstillende samleie med en kvinne. Dette skyldes i stor grad at følsomheten i de kvinnelige kjønnsorganene er størst ved skjedeinngangen, fremover mot klitoris og i ytre, fremre del av skjeden. Hit kan nesten alle peniser nå, og for peniseieren er det slik at de små peniser er like følsomme som større!

Tykkelsen er også betydningsfull. Gjennomsnittet her er 12-13 centimeter. Ved samleie er det friksjonen mellom penis og skjedevegg som skaper nytelsen for begge parter. Dess tykkere penis, dess mer friksjon, om da ikke hun kan stramme skjedemusklene, gjøre skjeden trangere, og slik øke friksjonen.

Og dessuten kan den være så liten den bare gidder hvis han samtidig har en finger på knotten! Da er saken i boks!

*sier snusfornuftige*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50546-liten-tiss/#findComment-198993
Del på andre sider

Jeg bøyer meg i støvet for dine imponerende kunnskaper!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50546-liten-tiss/#findComment-199024
Del på andre sider

Ta det helt med ro. Du kan fint klare å tilfredsstille en jente/dame med 12 cm. Jeg har vært sammen med menn med større og med mindre. Og tro meg, mange av de som har en på nærmere 20 cm er ikke nødvendigvis gode elskere :)

Det viktigste er hva man gjør, mener nå jeg. :) Og du - bruk gjerne fingrene samtidig, det gjør det ekstra godt :)

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50546-liten-tiss/#findComment-199030
Del på andre sider

tror skjeden kan fort bli lenger enn 12 cm, amiga. bare spør dine medsøstre i p-filmer :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50546-liten-tiss/#findComment-199273
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...