avn Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Må begynne å tenke på neste uke. Vi skal til Danmark, opprativ uttak/ icsi. Hvor mange dager må jeg regne med å bli borte ? Har jo noen hjemme som trenger pass. Tenker jeg riktig nå; Båtreise kveld DAG 1: opprativt uttak DAG2: eggeutak og befruktning Dag3: Dag 4: innsetting Båtreise hjem neste morgen.... Takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50557-trenger-hjelp-til-reiseplanleggelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Hei på deg! Du er ikke helt på vidda, nei! Men det varierer litt med innsettingen, noen setter tilbake på dag 2, andre på dag 3. Kommer litt an på hvor mange egg som blir bra, de vil jo gjerne sette inn de som klarer seg lengst. Når det gjelder hjemreisen, så kan du gjerne reise hjem rett etter innsetting. Eggene triller slett ikke ut :-) Lev som normalt, sier de på klinikken. Når det gjelder overnatting vil jeg gi deg et tips. Vet ikke om dere skal reise med Colorline, men isåfall så vil jeg råde dere til å bestille hotell gjennom de, det blir mye billigere enn å benytte klinikkenes rabatt. (De andre fergeselskapene har vel også avtaler med hotellene) Vi fikk faktisk halv pris på hotell Marselis i Århus. Se på www.colorline.no for info. Bestill minimumsantall netter, så kan dere heller kjøpe en ekstra natt. Returbilletten på båten kan dessuten bookes om. Hvilken klinikk er det dere skal til? Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50557-trenger-hjelp-til-reiseplanleggelse/#findComment-198087 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avn Skrevet 27. april 2002 Forfatter Del Skrevet 27. april 2002 Hei på deg! Du er ikke helt på vidda, nei! Men det varierer litt med innsettingen, noen setter tilbake på dag 2, andre på dag 3. Kommer litt an på hvor mange egg som blir bra, de vil jo gjerne sette inn de som klarer seg lengst. Når det gjelder hjemreisen, så kan du gjerne reise hjem rett etter innsetting. Eggene triller slett ikke ut :-) Lev som normalt, sier de på klinikken. Når det gjelder overnatting vil jeg gi deg et tips. Vet ikke om dere skal reise med Colorline, men isåfall så vil jeg råde dere til å bestille hotell gjennom de, det blir mye billigere enn å benytte klinikkenes rabatt. (De andre fergeselskapene har vel også avtaler med hotellene) Vi fikk faktisk halv pris på hotell Marselis i Århus. Se på www.colorline.no for info. Bestill minimumsantall netter, så kan dere heller kjøpe en ekstra natt. Returbilletten på båten kan dessuten bookes om. Hvilken klinikk er det dere skal til? Klem fra Hei Venus. Vi skal til Maigaard. Mulig jeg er treig nå men.......... regnes dagen for egguttak som dag 1? Og setter de inn eggene så tidlig på morningen at vi kan rekke båten tilbake til oslo ( fergeselskap har vi ikke bestemt ennå) samme dag? det hadde vært glimrende, men trodde båten gikk ved9-10 tiden !!! P.S er så glad for å ha dere erfarene her nå. Tusen spørsmål raser i hodet hele tiden. HMMM..... det har du sikker sjønt.Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50557-trenger-hjelp-til-reiseplanleggelse/#findComment-198430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Hei Venus. Vi skal til Maigaard. Mulig jeg er treig nå men.......... regnes dagen for egguttak som dag 1? Og setter de inn eggene så tidlig på morningen at vi kan rekke båten tilbake til oslo ( fergeselskap har vi ikke bestemt ennå) samme dag? det hadde vært glimrende, men trodde båten gikk ved9-10 tiden !!! P.S er så glad for å ha dere erfarene her nå. Tusen spørsmål raser i hodet hele tiden. HMMM..... det har du sikker sjønt.Takk for svar. Hei, det er meg igjen! Nei, du rekker ikke båten til Oslo samme dag som du har innsetting. Vi tok hurtigbåten til Gøteborg kl. 15:30, og var hjemme i Oslo kl. 21:00 på kvelden. Blir noen mil å kjøre, men en billigere løsning dersom dere orker å kjøre de milene. Var selvfølgelig ikke meg som kjørte......jeg lå rett ut ved siden av. Du kan også undersøke båt til Larvik, mulig den går senere på dagen? Et tips: husk å be om time til operativt uttak så sent på dagen at dere slipper å dra ned en dag tidligere. Dag 1 er ikke det samme som rugedag 1 dersom det var det du mente... Rugedag 1 er dagen for innsetting. PS. det er internettcafe i enden av gågaten i Århus, dersom du vil oppdatere oss....... Det blir mye dødtid i ventedagene. Håper dette var til litt hjelp - sprø gjerne mer! LYKKE TIL!!!!! Hils Århus - jeg kommer snart etter! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50557-trenger-hjelp-til-reiseplanleggelse/#findComment-199435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avn Skrevet 28. april 2002 Forfatter Del Skrevet 28. april 2002 Hei, det er meg igjen! Nei, du rekker ikke båten til Oslo samme dag som du har innsetting. Vi tok hurtigbåten til Gøteborg kl. 15:30, og var hjemme i Oslo kl. 21:00 på kvelden. Blir noen mil å kjøre, men en billigere løsning dersom dere orker å kjøre de milene. Var selvfølgelig ikke meg som kjørte......jeg lå rett ut ved siden av. Du kan også undersøke båt til Larvik, mulig den går senere på dagen? Et tips: husk å be om time til operativt uttak så sent på dagen at dere slipper å dra ned en dag tidligere. Dag 1 er ikke det samme som rugedag 1 dersom det var det du mente... Rugedag 1 er dagen for innsetting. PS. det er internettcafe i enden av gågaten i Århus, dersom du vil oppdatere oss....... Det blir mye dødtid i ventedagene. Håper dette var til litt hjelp - sprø gjerne mer! LYKKE TIL!!!!! Hils Århus - jeg kommer snart etter! Klem fra Hei venus, takk for svar !! Jeg formulerte meg litt dumt. Prøver på nytt: Hvor mange dager var dere i danmark? og hvor mange dager etter eggeutak fikk du egg inn ?? Hilsen masekråka 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50557-trenger-hjelp-til-reiseplanleggelse/#findComment-199681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Hei venus, takk for svar !! Jeg formulerte meg litt dumt. Prøver på nytt: Hvor mange dager var dere i danmark? og hvor mange dager etter eggeutak fikk du egg inn ?? Hilsen masekråka Hei Masekråka!!!! Vi dro ned med båten på fredag, hadde operativt uttak søndag morgen. Hadde vi hatt den timen litt senere på dagen så hadde vi reist med båten på lørdag. Egguttak på mandag. Skulle egentlig hatt innsetting på dag 3 (torsdag) men siden det var kun to egg som var bra, så ble innsettingen på onsdag, med retur til Norge med båt via Gøteborg onsdag ettermiddag. Hjemme i Oslo onsdag kveld. Bare mas, du! Vi er jo her for å dele erfaringer med hverandre! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50557-trenger-hjelp-til-reiseplanleggelse/#findComment-199684 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.