Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nord-Trønder

Oi! Hva betyr dette? Hvem er for og hvem er mot nå? Når kan vi tidligst håpe på at det forandres? I år? *håper*

At jeg skulle omfavne FrP hadde jeg aldri trodd - men stemmen min får de aldri!!

Da er det et flertall på Stortinget for å gå helt eller delvis tilbake på egenbetalingen, og det er vel ingen grunn til å vente lengre enn til revidert statsbudsjett.

Hva med å sette igang en ny mail/brev runde til politikerne i de tre partiene (AP, SV og FrP) slik at vi får endringer allerede nå ved revideringen av inneværende års budsjett?

Er dere klare til ny dyst jenter - og for all del også gutter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50561-frp-har-snudd/#findComment-198241
Del på andre sider

Annonse

Gjest tullmor

FRP har vært "mitt" parti siden jeg fikk stemmerett.

Hvis de hadde gått for egenbetalinger hadde min stemme vært blank neste gang!

Jeg synes ikke dette er flott at de snur. Det skulle bare mangle!!!

Jeg synes bare det er for. j.. skuffende at de presterte å stemme for!

Men som de sa, de hadde aldri kommet på dette om ikke AP- hadde kommet med forslaget!!!

FRP skal være for folk flest, uten diskriminering/straffing av uskyldige.

Som Alvheim sa før valget: I Norge skal vi som et av verdens rikeste land også ha et helsevesen vi kan være stolte av!!!

Jeg sier: Skal det være et offentlig helsevesen her i landet skal det være likt for alle!!!!!!!!!!! Vi betaler skatt til samme kassa!!!!!!!!!! Ingen spør om ei krone for folk som feks. kommer for abort for 3 gang!

Vil også legge til at offentlig sykehus tar kr. 500 for en UL i forbindelse med inn/uttak et annet sted. Ellers tar de 290.

Det private derimot tar 250 der det offentlige tar 500!!!

Skammelig, de skulle hatt seg en kraftig smekk!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50561-frp-har-snudd/#findComment-199046
Del på andre sider

FRP har vært "mitt" parti siden jeg fikk stemmerett.

Hvis de hadde gått for egenbetalinger hadde min stemme vært blank neste gang!

Jeg synes ikke dette er flott at de snur. Det skulle bare mangle!!!

Jeg synes bare det er for. j.. skuffende at de presterte å stemme for!

Men som de sa, de hadde aldri kommet på dette om ikke AP- hadde kommet med forslaget!!!

FRP skal være for folk flest, uten diskriminering/straffing av uskyldige.

Som Alvheim sa før valget: I Norge skal vi som et av verdens rikeste land også ha et helsevesen vi kan være stolte av!!!

Jeg sier: Skal det være et offentlig helsevesen her i landet skal det være likt for alle!!!!!!!!!!! Vi betaler skatt til samme kassa!!!!!!!!!! Ingen spør om ei krone for folk som feks. kommer for abort for 3 gang!

Vil også legge til at offentlig sykehus tar kr. 500 for en UL i forbindelse med inn/uttak et annet sted. Ellers tar de 290.

Det private derimot tar 250 der det offentlige tar 500!!!

Skammelig, de skulle hatt seg en kraftig smekk!!!

Det er jo prisverdig av FrP å gå mot egenbetling. Men de får aldri i livet min stemme for det. Jeg vil heller påvirke mitt eget parti til å ta til fornuft.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50561-frp-har-snudd/#findComment-199061
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...