Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bruker trinordiol 28 p-piller. Er nå på pille nr 12....Forrige lørdag, altså på pille nr 6 glemte jeg å ta den til riktig tid og tok pilla så fort som mulig neste morgen. Da hdde det gått 33 timer i mellom. I bruksanvisningen står det at pillen blir usikker hvis man venter i 36 timer, og at man da bør bruke kondom eller liknende i 14 dager etterpå. Problemet er at jeg ikke ventet mer enn 6 dager.....kan jeg i såfall være gravid nå?!

En annen ting jeg lurer på er at etter at det har gått for gutten inni jenta, så renner alt bare ut igjen. Er det noe man kan gjøre for å unngå dette? Det blir ganske klissete overalt og det renner nedover lårene. Ganske ufyselig i grunn......noen som har noen gode råd? Det er vel ikke bare å "knipe igjen"?.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50646-lurer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det var 33 timer mellom to piller, er du sikker, og behøver ikke å vente i 14 dager. Det er hvis det går mer enn 36 timer mellom to piller, at de ikke er sikre på to uker, og du må være avholdende eller bruke kondom (greit å ha kondomer liggende til slike tilfeller).

Sæden renner alltid ut igjen! Ha en klut / håndkle etc liggende tilgjengelig, så slipper dere den våte flekken i sengen! Gå på do etterpå, så er du ferdig med det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50646-lurer/#findComment-198807
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...