Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Hallo. Vi er et par som har to barnhus, bil og ja sikekrt det meste men i det siste har jeg følelsen av at jeg har endret følelser for mannen min. Før var jeg litt redd for at jeg skullle miste ham men nå ..... Han jobber mye og er mye vekke ifm jobb samt endel sosialt ifm jobb. Jeg er hjemme med barna og er megetr sjelden ute. Tar alltid barna med unntak av møter på skole og i barnehage. Vi har sikutert dette med hans fravær men han sier det er jo ifm jobb og at det er så kjedelig å være borte. Vel, hva hjelper det meg. Har i det siste følt at jeg blir mer og mer ensom selv med barna og han er så god til å argumentere slika t det alltid høres ut som om det er han som lider. OK han tjenr bra men nå føler jeg at jeg heller ville hatt en mann uten lønn enn lønn "uten" mann Vi er egentlig veldig ulike også og har ulike venner og interesser. Føler at ulikehetene egentlig har blitt større fordi jeg tør å si mer nå enn før. Hvordan bør jeg gripe fatt situasjonen med hans fravær og det at han aldri har barna alene. Keg har kun hatt en eneste helg alene uten unger i løpet av de 11 årene vi har hatt barn Vel, hva sies til det???? Han har hatt masse fri mest ifm jobben men dog.... Jeg blir så sliten av og til, unger, husarbeid, klesvask, sosialetilstelninger er det jeg som må ordne osv osv. hva bør jeg gjøre å prate går ikke gfordi han ikke skjønner problemet ei heller hans fravær somhan påstår ikke er riktig.... Eks i løpet av de 3 siste ukene har vi hatt tilsammen 6 dager sammen. Er ikke dette lite?? Huff dette ble mye rot men håper noen skjønner hva jeg mener. vi har det jo egentlig reit men det er noe som mangler... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50712-hvordan-argumentere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Det høres ut som dere trenger hjelp av et familievernkontor. Siden han ikke forstår deg. Eller siden han tydeligvis mener at det er ingenting han kan gjøre. Fortell ham at du ikke holder ut lenger. Hvis han ikke vil bli med til rådgivning, så får du dra din vei - en stund - og vise at du mener alvor. For det er bare tull at det er synd på ham. (Ja,ja - det er jo synd på ham siden han ikke ser hva han bør prioritere.....! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50712-hvordan-argumentere/#findComment-199194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.