Musikk Skrevet onsdag kl 20:53 Skrevet onsdag kl 20:53 Lillemus skrev (1 time siden): "Henne med dreads" som du kaller henne, er Suynniva Gylver, biskop i Oslo bispedømme. Sunniva virker så snill🙂hun er 59 år ser yngre ut. 0 Siter
Musikk Skrevet onsdag kl 21:01 Skrevet onsdag kl 21:01 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): OK… Anonymkode: 833d0...db5 Tema omhandlet henne og. Mannen som talte i kirken snakket om en ung mann som ville blir rus fri. Eneste gangen jeg så Mette-Marit grått. Endret onsdag kl 21:01 av Musikk 0 Siter
knas Skrevet onsdag kl 21:37 Skrevet onsdag kl 21:37 Musikk skrev (35 minutter siden): Tema omhandlet henne og. Mannen som talte i kirken snakket om en ung mann som ville blir rus fri. Eneste gangen jeg så Mette-Marit grått. Hun gråter jo hele tiden. Snufs her og snufs der. 0 Siter
laban Skrevet onsdag kl 21:55 Skrevet onsdag kl 21:55 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ble Kongesangen sunget i begravelsen? Musikk skrev (3 timer siden): Jeg er ikke helt sikker men jeg tror de sang den. Ja, den ble sunget. Komplett program ligger her: https://www.vg.no/rampelys/i/d4a1xJ/kong-harald-gravferd-dette-er-programmet-for-seremonien-i-oslo-domkirke Sonja har vært dronning i mange år og sikkert gjort både det ene og det andre som hun ikke nødvendigvis ville gjort privat. Hun er garantert profesjonell nok til ikke å demonstrere egne preferanser og følelser overfor andre familiemedlemmer mens kameraene går og millioner av mennesker kan se hva som skjer. Jeg synes det er lavmål å kommentere om folk gråter/synger/klemmer eller ikke, i begravelser. Det er en situasjon der de tilstedeværende ikke alltid klarer å oppfylle alle planer og forventninger, og det er helt greit. 4 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:08 Skrevet onsdag kl 22:08 Musikk skrev (1 time siden): Sunniva virker så snill🙂hun er 59 år ser yngre ut. Kan godt hende hun er snill, men jeg synes hun så litt malplassert ut der med alle piercingene sine. Synes liksom ikke det passet seg. Man kan da ikke se sånn ut i Kongens begravelse? Litt selvinnsikt går det an å ha. Anonymkode: 647be...2b7 0 Siter
XbellaX Skrevet onsdag kl 22:14 Skrevet onsdag kl 22:14 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan godt hende hun er snill, men jeg synes hun så litt malplassert ut der med alle piercingene sine. Synes liksom ikke det passet seg. Man kan da ikke se sånn ut i Kongens begravelse? Litt selvinnsikt går det an å ha. Anonymkode: 647be...2b7 Hun er like riktig plassert som alle andre. Sunniva Gylver har gjennom mange år vært en helt strålende prest og nå biskop. Og er/var det ikke mangfold og inkludering som nettopp var Kongens mantra da? 2 Siter
Musikk Skrevet onsdag kl 23:52 Skrevet onsdag kl 23:52 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan godt hende hun er snill, men jeg synes hun så litt malplassert ut der med alle piercingene sine. Synes liksom ikke det passet seg. Man kan da ikke se sånn ut i Kongens begravelse? Litt selvinnsikt går det an å ha. Anonymkode: 647be...2b7 Veldig ulikt prest og ha slik hår frisyre hun vil nok være litt anderledes. Endret onsdag kl 23:52 av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet onsdag kl 23:56 Skrevet onsdag kl 23:56 knas skrev (2 timer siden): Hun gråter jo hele tiden. Snufs her og snufs der. Hun gjorde vist det Mette-Marit grått og snufs her og der. 0 Siter
Musikk Skrevet onsdag kl 23:58 Skrevet onsdag kl 23:58 laban skrev (2 timer siden): Ja, den ble sunget. Komplett program ligger her: https://www.vg.no/rampelys/i/d4a1xJ/kong-harald-gravferd-dette-er-programmet-for-seremonien-i-oslo-domkirke Sonja har vært dronning i mange år og sikkert gjort både det ene og det andre som hun ikke nødvendigvis ville gjort privat. Hun er garantert profesjonell nok til ikke å demonstrere egne preferanser og følelser overfor andre familiemedlemmer mens kameraene går og millioner av mennesker kan se hva som skjer. Jeg synes det er lavmål å kommentere om folk gråter/synger/klemmer eller ikke, i begravelser. Det er en situasjon der de tilstedeværende ikke alltid klarer å oppfylle alle planer og forventninger, og det er helt greit. Mange fine sanger og taler🙂begynte og ringe i en mobil og huff. 0 Siter
Lillemus Skrevet torsdag kl 04:15 Skrevet torsdag kl 04:15 Musikk skrev (4 timer siden): Mange fine sanger og taler🙂begynte og ringe i en mobil og huff. Det var en alarm på en iphone sier de som kjenner lyden. Sikkert en møtealarm eller noe, jeg tipper det er sånn at selve alarmen må slås av og at det ikke hjelper å sette mobilen på lydløs engang. Innehaver var kanskje ikke klar over det. 0 Siter
XbellaX Skrevet torsdag kl 07:10 Skrevet torsdag kl 07:10 Musikk skrev (7 timer siden): Veldig ulikt prest og ha slik hår frisyre hun vil nok være litt anderledes. Det er en frisyre hun har hatt i 30 år. 0 Siter
Musikk Skrevet torsdag kl 09:24 Skrevet torsdag kl 09:24 Lillemus skrev (5 timer siden): Det var en alarm på en iphone sier de som kjenner lyden. Sikkert en møtealarm eller noe, jeg tipper det er sånn at selve alarmen må slås av og at det ikke hjelper å sette mobilen på lydløs engang. Innehaver var kanskje ikke klar over det. Sikkert ukedager alarm🙂jeg har lik alarm på min mobil. 0 Siter
Musikk Skrevet torsdag kl 09:25 Skrevet torsdag kl 09:25 XbellaX skrev (2 timer siden): Det er en frisyre hun har hatt i 30 år. Det kan jeg tenke meg hun har🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:49 Skrevet torsdag kl 09:49 Musikk skrev (18 timer siden): Hun hilser nå på alle🙂NRK-TV Anonymkode: 53315...5ef 0 Siter
Musikk Skrevet torsdag kl 10:42 Skrevet torsdag kl 10:42 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Anonymkode: 53315...5ef Emma og Leah har ingen ting til overs for Marius. 0 Siter
Everybody Skrevet torsdag kl 12:26 Skrevet torsdag kl 12:26 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: 53315...5ef Er det egentlig han de ser på eller ser de på noe et annet sted? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:44 Skrevet torsdag kl 18:44 Musikk skrev (8 timer siden): Emma og Leah har ingen ting til overs for Marius. De ser da ikke på han, men bortforbi 🤦♀️ Emma tok Marius i hånden på vei inn i kirken. Så feil. Anonymkode: cbd19...6b5 0 Siter
Musikk Skrevet torsdag kl 19:02 Skrevet torsdag kl 19:02 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): De ser da ikke på han, men bortforbi 🤦♀️ Emma tok Marius i hånden på vei inn i kirken. Så feil. Anonymkode: cbd19...6b5 Emma ser på Marius🤭alle ser på alle i kirken. 0 Siter
Musikk Skrevet torsdag kl 19:03 Skrevet torsdag kl 19:03 Everybody skrev (6 timer siden): Er det egentlig han de ser på eller ser de på noe et annet sted? De ser på han med litt misnøye. 0 Siter
emilie321 Skrevet torsdag kl 19:21 Skrevet torsdag kl 19:21 Musikk skrev (16 minutter siden): De ser på han med litt misnøye. Synes det er lavmål med slike spekulasjoner. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.