Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er favoritten deres? 

Her er det Petter. Blid og god energi. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes du om Henrik fra de første episodene?

Skrevet
Everybody skrev (Akkurat nå):

Hva synes du om Henrik fra de første episodene?

Synes vel han var litt mye. 

AnonymBruker
Skrevet

Det ligger ute en tråd om Farmen! vi trenger ikke to @Musikk har en. 

Anonymkode: 9b68a...bab

Skrevet

Ingen som vil dele din favoritt i Farmen? 

Skrevet
Blondi skrev (1 time siden):

Ingen som vil dele din favoritt i Farmen? 

Skulle gjerne svart en favoritt, men har sluttet å se på farmen. Liker ikke det konseptet at man skal ødelegge mest mulig for hverandre.

Skrevet

Petter liker jeg og Aurora som egentlig ikke liker å spille

Skrevet
Blondi skrev (På 21.9.2026 den 0.35):

Hvem er favoritten deres? 

Her er det Petter. Blid og god energi. 

Har ikke sett Farmen på mange år, det er lenge siden det dreide seg om noe annet enn å krangle og sabotere og i år er det vel enda verre har jeg skjønt.

Skrevet

Liker Petter. Var fornøyd med at Jenny røk ut. Også er jo Helge litt morsom da, men han er jo på torpet akkurat nå. 

Skrevet

Første år jeg ikke ser syns ikke noe om at de har forandret det så mye.

Skrevet

Enig i at det er en del saboterende og det. Selv synes jeg det var kjekt at det var litt nytt og nye vrier. 

Gjest Musikk
Skrevet

Det var litt spesielt og velge Sval til hjelper etter på ukas 1 kjempe🤭Farmen er et spill. 

Gjest Musikk
Skrevet
Glitter skrev (16 timer siden):

Liker Petter. Var fornøyd med at Jenny røk ut. Også er jo Helge litt morsom da, men han er jo på torpet akkurat nå. 

Jeg liker ikke Helge men Petter. 

Skrevet

Celina hun blander seg inn i alt og styrer spillet. Det hun Egil gjorde i dagens episode var nå tja. 

Skrevet
Musikk skrev (1 time siden):

Celina hun blander seg inn i alt og styrer spillet. Det hun Egil gjorde i dagens episode var nå tja. 

Episoden har vel ikke vært sendt enda på lineær TV, bare på TV2 play.

Skrevet
Dorthe skrev (17 timer siden):

Episoden har vel ikke vært sendt enda på lineær TV, bare på TV2 play.

Betyr det noe da, bare og se på Tv2 Play det. Celina har styrt gården fra dag en av. 

Skrevet
Musikk skrev (1 time siden):

Betyr det noe da, bare og se på Tv2 Play det. Celina har styrt gården fra dag en av. 

Det er ikke alle som har TV2 Play, er det så vanskelig for deg å vente til episoden har gått på linær tv da?

Skrevet (endret)
Lillemus skrev (6 timer siden):

Det er ikke alle som har TV2 Play, er det så vanskelig for deg å vente til episoden har gått på linær tv da?

Må du altid forsvarre folk her? har du ikke dine egne meninger? du er altid på vakt for forsvaring virker slik! Nå må du snart ta dine egene valg! ikke dirve med denne forsvaringen! stå opp for deg selv! 

Endret av Musikk
Skrevet

Jeg røpte ingen ting😠Celina har dreve med spill fra dag en av! dette vet dere alle som ser på Farmen! 

Skrevet
Musikk skrev (3 timer siden):

Må du altid forsvarre folk her? har du ikke dine egne meninger? du er altid på vakt for forsvaring virker slik! Nå må du snart ta dine egene valg! ikke dirve med denne forsvaringen! stå opp for deg selv! 

Jeg er med på en fb-gruppe om realityserier og der er det en regel om at man ikke spoiler noe før episoden har gått på lineær tv. Det har virkelig ingenting med om jeg har egne meninger eller ikke å gjøre, men å ta hensyn til andre. :) Jeg tenker at det heller er du som bør lære deg å ta hensyn til andre kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...