Gå til innhold

utro med kjærestens bestevenn

Gjest gutter - hvordan hadde dere reagert?

Anbefalte innlegg

Gjest gutter - hvordan hadde dere reagert?

Hei!

Jeg og kjæresten hadde vært sammen en stund, da vi bestemte oss for å ta en pause på en måned i forholdet vårt pga. ulike problermer.

I løpet av den måneden hadde jeg sex med bestekameraten hans en gang (på begges initiativ), uten at kjæresten min fikk vite noe om det før et halvt år senere.

Jeg og kjæresten er sammen i dag. Han sier han ikke klandrer meg, men at han aldri kommer til å se på kameraten sin som en venn igjen, ettersom at kameraten hans visste at kjæresten min elsket meg på det tidspunktet. De har ikke lenger kontakt i dag!

Jeg er redd han allikevel klandrer meg for det som har skjedd...ville du ha klandret din kjæreste om hun hadde sex med kameraten din? Eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50804-utro-med-kj%C3%A6restens-bestevenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nightshade

Jeg hadde nok ikke tilgitt deg, og enda verre hadde det vært i forhold til mitt syn på kompisen.

Det er uskrevne lover mot slikt, og man holder seg unna venners kjærester. Noe annet er utilgivelig.

Hmmmf, jeg fatter ikke at det går an å være såpass kort, unnskyld krasse ord, men jeg mener nå at om jeg hadde vært typen din, hadde du åkt på hue og rævva ut, ALLER minst følt at jeg ikke klandret deg, det hadde gnagd meg hver eneste gang jeg hadde sett deg, eller noe som i det hele tatt minnet om deg....

Dette hadde ikke jeg taklet i det hele tatt, men folk er forskjellige, i mine øyne er typen din enten ufattelig snill med deg, ellers er han rett og slett dum....

ELLER redd for å si ifra om det til deg..

Venner og venninner til partneren holder enn seg rett og slett unna. Dette er rett og slett dumt gjort etter min mening.

Det må i tilfelle gå meget lang tid fra du har gjort det slutt til du skal ligge med en venninne eller venn av din tidligere partner.

Det du gjorde var ikke bra - uansett om det var en "pause" eller om dere hadde brutt for godt.

Kjærestens (x-kjærestens) beste venner/venninner holder man seg unna i lang tid - og gjør ikke noe før man i så fall har snakket med x'en først.

Det dere gjorde var respektløst og utilgivelig, og jeg forstår ikke hvordan han kan tilgi deg for det.

Men jeg håper du forstår hvor "heldig" du er som har en så forståelsesfull kjæreste, og håper du ikke utnytter hans, for meg, uforståelige evne til å vise tillitt til deg igjen...

Mvh

Annonse

Hehe....

Du har liksom fått det til nå???

Jeg ville ha kasta deg ut. Det gjør sikkert typen din også. Eller kanskje du kan argumentere med:

"VI HADDE JO EN PAUSE!!!"

'lykke til'

Omtrent sånn som Ross i Friends? ;-)

Ikke det at jeg ser på sånne programmer, altså.....neeeeeeeeeeida!

*rister energisk på hodet*

Gjest Shallow_Hal

Omtrent sånn som Ross i Friends? ;-)

Ikke det at jeg ser på sånne programmer, altså.....neeeeeeeeeeida!

*rister energisk på hodet*

Å?

Er det noen som har vært borti en lignende situasjon tidligere??

Jeg ser heller ikke på slike ting. Føler meg mest komfortabel med virkelig kultur.

Som BB, Fearfactor og slike ting.

Samt krig og nød og sånnt.

(Men det gikk jo bra for Ross? Ehhh...)

Å?

Er det noen som har vært borti en lignende situasjon tidligere??

Jeg ser heller ikke på slike ting. Føler meg mest komfortabel med virkelig kultur.

Som BB, Fearfactor og slike ting.

Samt krig og nød og sånnt.

(Men det gikk jo bra for Ross? Ehhh...)

*lol*

Hvis du tror at han ikke klandrer deg tar du nok smertelig feil ja! Dvs slik jeg ser det er det kun to måter han kan se på saken..

Scenario 1: Han elsker deg, men forakter deg for det du gjorde. Han tørr bare ikke si det enda. Når han dumper deg kommer det nok fram.

Scenario 2: Han Elsker deg egentlig ikke og gir derfor full faen i hva du gjorde. Slik kan han leve med det, helt til han finner noen bedre.

Gjest astera

Hmmmf, jeg fatter ikke at det går an å være såpass kort, unnskyld krasse ord, men jeg mener nå at om jeg hadde vært typen din, hadde du åkt på hue og rævva ut, ALLER minst følt at jeg ikke klandret deg, det hadde gnagd meg hver eneste gang jeg hadde sett deg, eller noe som i det hele tatt minnet om deg....

Dette hadde ikke jeg taklet i det hele tatt, men folk er forskjellige, i mine øyne er typen din enten ufattelig snill med deg, ellers er han rett og slett dum....

ELLER redd for å si ifra om det til deg..

Ingen eier hverandre og før eller siden finner man ut av ting. Det er en grunn til at uskrevne lover er uskrevne. Ellers ville de vært skrevne og veid mye tyngre og fått større konsekvenser.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...