Gå til innhold

Hva gjøre når sexlivet er vanskelig?

Anbefalte innlegg

Gjest ønsker så gjerne

Jeg er ei jente som lever i et fast parforhold med et barn. Jeg har alltid hatt problemer med å ha sex og nyte det. Dette kan nok forklares med at jeg som ung, ble voldtatt to ganger av noen av mine beste venner. Jeg ønsker jo ikke å la dette gå utover min kjære for han betyr jo så mye for meg. Han er også grunnen til at jeg faktisk har orket å gå videre i livet. Jeg vil jo at han skal kose og ta på meg, men når det kommer til stykke blir jeg bare stiv og urørlig. Og de vonde tankene kommer tilbake. Dette tærer på forholdet og jeg vet at hvis ikke dette blir rettet opp vil det ryke til slutt. Enda vi har det veldig godt på andre områder. Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre for å komme ut av den vonde sirkelen. Jeg ønsker jo også å få oppleve at sex kan være godt. Selv om jeg ikke føler dette nå. Mannen min ønsker ikke å finne seg annen sexpartner, men det er jo det jeg nærmest tvinger ham til (han har ikke uttalt dette selv). Han blir jo frustrert når han ikke får noe utbytte av å ligge med meg. Det merker jeg jo. Vi har nå vært i sammen over 8 år, så han er en svært tålmodig og omtenksom mann som ikke vil gjøre noe slikt overilt.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...