rummy Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 Hei! Jeg fikk mensen til vanlig tid, og hadde sex den siste dagen. Hadde bare hatt noen få små "bloddråper" tidligere på dagen., og var i sluten av mensperioden.Etter samleie hadde jeg noen små litt større mensen blødninger (dette også under samleie) Vi brukte kondom, men den skle på en måte av uten at jeg merket det. (!!)Var helt av på slutten av samleiet. Det jeg lurer på er, -*går det an å bli gravid når en har mensen? *Og når kondom er blitt brukt, tror du jeg da kan vere gravid i og med at den ikkje "datt av" før slutten?? Jeg føler ikke at det er nødvendig med angrepille... Hadde mensen idag.(siste innspurt:) m.v.h undrende 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 29. april 2002 Skrevet 29. april 2002 For å svare deg må jeg vite: Hvor mange dager går det mellom dine blødninge ? Dato for start av siste menstruasjon Dato for samleiet 0 Siter
rummy Skrevet 29. april 2002 Forfatter Skrevet 29. april 2002 For å svare deg må jeg vite: Hvor mange dager går det mellom dine blødninge ? Dato for start av siste menstruasjon Dato for samleiet Dato for start av siste mens var 24.april, dato for samleie var 28.april.... på forhånd takk 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Dato for start av siste mens var 24.april, dato for samleie var 28.april.... på forhånd takk Du svarte ikke hvor lang tid det går mellom dine blødninger! men uansett, på 4.dag i syklus skulle graviditet ikke være mulig. 0 Siter
rummy Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Skrevet 1. mai 2002 Du svarte ikke hvor lang tid det går mellom dine blødninger! men uansett, på 4.dag i syklus skulle graviditet ikke være mulig. takk for svar!!!!!! dager mellom syklusen varierer.. har ofte veldig uregelmessig mens. Kom en uke for tidlig denne mnd... Igjen takk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.