totningen Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hei alle! Først vil jeg gratulere alle som har vært med på å få FrP til å snu på landsmøtet sitt! Det var årets beste nyehet for mange, i alle fall gjorde dette dagen langt lettere for meg og min kone! TAKK!! Så vil jeg gjøre dere oppmerksomme på at slaget ikke er vunnet før etter revidert statsbudsjett er vedtatt i Mai. SV's Kristin Halvorsen sier i en kommentar til FrP's vedtak i Aftenposten i dag sier: ...."hun er glad for at FrP har snudd, men kan ikke forskuttere at SV følger etter og går inn for å fjerne egenandelen helt. - Det var betydelig uenighet i vår stortingsgruppe da vi behandlet denne saken i høst, og vårt standpunkt ble tatt etter en svært grundig behandling. Men dersom noen i gruppen ønsker en ny behandling, gjenomfører vi selvsagt det." Så vi må fortsatt stå på. Vi vet vi har støttespillere i SV, Ap og nå FrP men vi kan ikke regne dem som et sikkerstikk, ennå...... Jeg har som målsetting å gå ut på verandaen å juble i mai og det tror jeg vi skal klare! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50886-nb-sv-er-ikke-et-sikkerstikk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.