sats Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Er bare nysgjerrig, men har dere tenkt å gå på et nyt forsøk med en gang neste mens melder seg, eller? Har du snakket med Maigaard om hva som skjedde med dere? Har tenkt litt på hvor urettferdig ting er, og ekstra fælt er det jo for dere som må til Danmark for i det hele tatt å ta forsøket! Helt utrolig at det ikke finnes samme tilbud i Norge, men så er det ikke mange årene siden "sånne som oss" også måtte utenlands. ICSI ble første gang tillatt i Norge i 1996, altså bare 6 år siden. Min mann har bare en sædleder som følge av en brokkoperasjon som 8-åring. Det fikk vi først vite i Danmark i januar i år, da vi måtte "ty" til samme løsning som dere, operativt uttak. Ingen som har funnet årsaken til hans lave konsentrasjon i Norge, men det gjorde altså dr. Flemming på Ciconia. Er det noen grunn til at urologen sier at mannen din ikke bør ta operasjon, for da kan dere jo hive dere på forsøk i Norge om ikke annet.... Mange klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50906-trollmor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hei sats ) Har sendt deg en mail også, men jeg så lenger ned her at du hadde fått virus på dataen, så da får du vel ikke lest den på en stund ;o) Joda, mannen min kunne fått gratis operasjon. Men urologen anbefalte det ikke p.g.a. at det kunne ta et par år før en kunne se om operasjonen var vellykket. Om operasjonen i det hele tatt ble vellykket. Men det var jo den legen, kanskje en annen mener noe helt annet!? Dessuten er mannen min fylt 40 år, så vi har jo ikke tid til å vente flere år for å se om en operasjon har vært vellykket. Selv er jeg 33! Huff, tiden går........ Har ikke snakket med Maigaard ennå, vurderer å ringe dem nå etterpå. Tok det 8 uker før du fikk mensen igjen etter aborten?? Hadde du utskrapning også? Huff, vet ikke om jeg har tålmodighet til å vente så lenge ;o) Hadde forestilt oss å reise ned i sommerferien, i juli en gang. Det hadde vært så kjekt, for da hadde ingen fått greie på noe!! Men det spørs om vi rekker det. Skal vel gjerne hatt et par menstruasjoner før en går i gang igjen. Får vel svar på alt dette når vi snakker med Maigaard. Får håpe du får din mens snart!!! Du går vel på veggen snart!!! Kan bli sprø av all denne ventinga! Du får den nok i kveld, skal du se ;o) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50906-trollmor/#findComment-200464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.