Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

trenger noen fra SørTrøndelag som kan stå frem i radio - som har måttet betale for forsøk dette halvåret, og som nå ser at det igjen kan bli full offentlig støtte. Forslaget fra FrP, med støtte fra Ap, er full offentlig støtte igjen fra 1. juli, men ikke med tilbakevirkende kraft for de som har gått gjennom forsøk 1. halvåret 2002 - urettferdig!!!

Her kan vi virkelig gjøre et slag for at de som urettferdig har måttet betale!

Ring meg snarest på 907 85 051.

Til alle dere andre - beklager om jeg ikke har anledning å svare alle spørsmål i løpet av noen dager nå, det er fullt mediatrykk, og jeg har ikke noe særlig tid å sitte foran pc'n. Håper dere får svar fra noen andre, eller har anledning å vente til vi kommer med en full oppdatering!

Mvh. Anne i FUB

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...