Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde fått med meg de store nyhetene før jeg satte på Dagsrevyen i går, og håpet på en liten notis. Så ble det jammen meg hovednyheten dere. Syntes småen til Anne i FUB var bare hel skjønn, og når hun satt med han stolt på fanget og fortalte hvor stort det var å ha fått han, at det var den største opplevelsen det å få bli foreldre, da kom tårene mine. Gledestårer denne gang med tanke på alle de som igjen skal få muligheten til å prøve å bli foreldre.

Nå er det jo ikke 100 % sikkert ennå, men jeg tror nå allikevel at det går rette veien. Selv har jeg avskrevet de 20.000 vi betalte for IVF forsøket i januar. Kan ikke tro at vi noengang får de refundert. Det får heller være. Angrer ikke på forsøket, og nå ligger det jo 5 nedfryste egg i Bergen og venter. Vi slipper i hvert fall å betale for å få satt et eller to av de på plass. Penger spart der også.

Så får alle lure på hvorfor Fr.p. gjorde dette da. At det var det partiet som skulle til for å gjøre om et slik uvettig vedtak, hadde jeg aldri trodd. Takk til dem, men stemmen min får de aldri.

Dette er en riktig kjekk dag alle sammen. Den har vi og FUB fortjent. Nå kan FUB få roen til å jobbe med andre saker som er veldig viktige for så mange her.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50922-men-stemmen-min-f%C3%A5r-de-aldri-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

.....Og heller ikke min! Aldri i livet!

Min personlige teori er at dette de har gjort her, ikke er av sympati for UFB, men et "maktstunt" for å synliggjøre at de er på vippen og at det har betydning hva de mener.

Men akkurat nå spiller det ingen trille for meg, hovedsaken er resultatet! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...