Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Hvor lang tid man bruker er veldig forskjellig - vi brukte nesten 6 mnd fra første blodprøve til eggene var satt inn. I tillegg brukte vi i overkant av 1 år på forundersøkelser.

Hvor smertefullt det er er også individuelt - det eneste som kan være litt smertefullt er egguttak men her er erfaringene veldig forskjellig. For de fleste er ikke dette smertefullt. Å sette sprøyter var mindre vndt enn jeg trodde - man setter de i "mageflesket" og det er ikke like ille som f. eks. å ta blodprøve.

Man får i utg. pkt. sykemelding bare for uttak - og innsettingsdagen. Jeg ville være hjemme og ta det med ro, delvis også fori jeg hadde litt smerter pga liten overstimulering - så jeg gikk til fastlegen min og fikk tilsammen 14 dager sykemelding.

Summa summarum - du har ingenting å grue deg til (bortsett fra kanskje resultatet - en fødsel 9 mnd etterpå - det gruer jeg meg litt til!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50932-gj%C3%B8r-det-vondt/#findComment-200497
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...