Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg bare forvirra og skuffet. Her var det mange egg, sa hun, men telte dem ikke.

Så tok hun mål av de største, 16mm. De skal bli ca 21 !!!! Trodde det var 18 mm jeg. Stemmer dette. Så fikk jeg utskrift som jeg må faxe/ maile til Maigaard. De leser den ikke før i morgen, Hva gjør jeg nå??? Stikker jeg som vanlig i kveld? Jeg blir snart sprø. Hjelp !!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50994-jeg-har-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hvis de sa det var mange egg, så kan det jo være at det var så mange at de ikke så noen hensikt i å telle nøyaktig! Det hørtes da lovende ut! :-)

Hvis de største er 16mm så stikker du som vanlig i kveld, og sikkert et par dager til også.

Lykke til! :-)

MVH

Hei på deg, avn.

Det var da dårlig informasjon du fikk da!!

Det er nok meningen du skal stikke som vanlig i kveld. Det gjorde jeg ihvertfall på forrige forsøk og etter første ul. Da var de største folliklene 17 mm (tror jeg) Og det holdt faktisk med 1 sprøyte. Var på ul neste dag, legen ringte Maigaard, og de sa vi kunne bare reise ned. Da var den største folliklen på 20 eller 21. Men hadde mange mindre på 16, 17 , 18. Husk at folliklene vokser hele tiden.

Skal du tilbake for ul i morgen?

Syns godt legen din kunne kontakte Maigaard. trodde det var vanlig jeg. Du kan jo prøve å ringe Maigaard i dag? Kan jo hende de er der ennå?

Håper det ordner seg greit for deg. Men det er så fortvilende når legen ikke informerer tilstrekkelig!

Lykke til videre, avn. Det blir nok 2 blå om noen uker :o)

Klem fra

Ja, ja da satte jeg en sprøyte til. Føler at jeg har egg helt opp til ribbeina. De trykker ivertfall helt opp. Dessuten har jeg så sinnsykt vond/ trykk i korsryggen at jeg vagger rundt som ei gås :o) Men så skal jeg legge mange egg snart da, så samenligningen er vel ikke så gal...............

Hilaen en verpeklar

Hei.

Når det gjelder dette med manglende informasjon, så er mitt tips å være på hugget selv med spørsmål.

De første månedene jeg hadde vært til kontroller var jeg mye forvirret og misfornøyd pga manglende informasjon. Men så bestemte jeg meg for å ta mye mer ansvar selv for å få informasjonen. Jeg fikk korte og helt tilfredsstillende svar på konkrete spørsmål som du har. F.eks Hvor mange egg er det på hver side ? Hva skal jeg gjøre nå med sprøyter ? Når tror du at det blir avreise? Og VIPS så fungerte alt 100% bedre.

Lykke til !

Hilsen

Hei AVN!

Fryktelig dårlig service fra legens side, synes jeg! Første gang er man helt "grønn", og trenger å få all slags informasjon for at man skal føle at man har kontrollen. Skjønner ikke hvorfor du skulle sende faksen selv??? Skal du ha ny UL i morgen?? Er dette en gynekolog i Oslo?

Bra du har satt en sprøyte til. Jeg satte siste sprøyte på fredag kveld, EL-sprøyte på lørdag og hadde uttak på mandag. Mine egg den fredagen var 18 mm. Du har rikelig med tid, ennå. Det upraktiske i dette gamet her er at man ikke kan planlegge noe som helst. Dersom du ikke har ny UL før på fredag, antar jeg at du skal sette EL-sprøya fredag kveld og ha uttak på søndag.

Husk å få time til mannen din utpå dagen, så "sparer" dere 1 dag og masse penger!

Det flotte er jo at du produserer masse egg!!! Får håpe de oppfører seg pent og lar seg befrukte!

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...