Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest -BadBoy

Hei!

Jeg har ei jente jeg treffer på byen inneimellom ved tilfeldigheter (jeg oppsøker, SMS'er e.l henne aldri, av veldig gode grunner, jeg har samboer)

MEN når jeg treffer henne, går det skikkelig skeis hver gang. Jeg blir hodestups forelsket, vi prater, har det moro, og ved et par anlednigner har vi rota skikkelig (ofte hvis det har vært litt alkohol inne i bildet....)

Så greir jeg ikke å tenke på noen andre en henne i en ukes tid, og Dama mi skjønner at det er noe galt, men ikke hva.

Jeg er realist, og veldig lite overtroisk, Men jeg begynner å tro at det er noe som heter "Kjemi" i forhold

Følelsen likner på begjær, men inneholder mer ?! Noen som kjenner seg igjen her ?

Jeg kan finne henne i baren, da er det bare å legge inn årene, gå til kompisene sine å si "Okay, nå har jeg et problem". Jeg vet jo hvordan kvelden ender, og det er veldig lite jeg kan, og vil gjøre for å forhindre det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51025-kjemi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Ikke uvanlig situasjon det du beskriver om å falle hodestups for en annen på byen enn din faste partner. Mener du at kjemi ikke kan styres og kontrolleres?

Slik jeg oppfatter det du skriver, virker det som om du ikke tror du kan påvirke deg selv når det gjelder å rote med andre.

Jeg tenker på din samober og hennes mistanker. Og det har hun vel gode grunner til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51025-kjemi/#findComment-201625
Del på andre sider

Hei!

Ikke uvanlig situasjon det du beskriver om å falle hodestups for en annen på byen enn din faste partner. Mener du at kjemi ikke kan styres og kontrolleres?

Slik jeg oppfatter det du skriver, virker det som om du ikke tror du kan påvirke deg selv når det gjelder å rote med andre.

Jeg tenker på din samober og hennes mistanker. Og det har hun vel gode grunner til.

Vel, jeg kaller det ikke kjemi at jeg drar på byen og hodestups forelsker meg i andre damer til stadighet. Jeg er som regel veldig fornuftig på byen,

MEN, jeg er skikkelig ute å kjører når jeg møter *henne* på byen. Samme person hver gang, og bare henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51025-kjemi/#findComment-202537
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...