sats Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Heisann og hoppsann! Leste innlegget ditt litt lengre nede, og er ganske enig. Var tøff i trynet og sa at neste gang skal Carl den store få stemmen min. Har moderert meg litt i dag, ja. SÅ mye er det ikke verdt, men det var iallefall overraskende at det kom fra den fronten. Ringte til Haugesund i dag, de skal ringe meg igjen imorgen. Er fullt ut der i september allerede, og jeg vil liksom sikre meg plass i oktober om du skjønner. Tror at når vi tar forsøket i danmark nå i juli, så er jeg avslappet fordi jeg vet at neste gang må jeg ikke betale. Og så går det bra.... Tenk å ringe til h.sund å si at jeg ikke trenger plassen.... Har du vurdert nye forsøk, eller tar du eggene fra fryseren nå som det har blitt helomvending. Tenkte på deg da det ble klart, og håper du fortsetter sammen med oss.... Vi snakkes i morgen. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51032-yogi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Hei Sats Politikk er politikk og kan diskuteres opp og ned. Har en liten mistanke om at Fr.p. brukte denne saken for å markere seg litt i forhold til regjeringspartiene. Helt ok det så lenge det var en fordel for oss. ) Bra at du rinte Haugesund. Jeg er av den mening om at psyken kan ha noe å si for et forsøk, så det at du vet at du slipper å betale neste gang, kan være med å hjelpe til slik at dette forsøket blir positivt. Er imponert over din utholdenhet Sats. Dette må bare gå bra til slutt. Vi prøver eggene i fryseren til høsten. Må innrømme at jeg kjente at det kriblet litt i kroppen i går med tanke på et nytt forsøk, men nok er nok. Vi hadde på forhånd bestemt at dette skulle bli vårt siste. Går det ikke med de nedfryste, starter vi med adopsjon. Det er noe vi har tenkt på lenge. Er ofte innom adopsjonssidene og leser for tiden. Er nesten litt misunnelig på de som sitter og venter på tildeling og skal reise på hentereise. Det kunne jeg godt ha tenkt meg. Gleder meg til i kveld. Vi snakkes mer da. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51032-yogi/#findComment-201480 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.