Gå til innhold

Trodde ventetida skulle bli lettere denne gang...

Anbefalte innlegg

...men der tok jeg feil. Rugedag 6 i dag, inkludert innsettingsdagen, og jeg leter desperat etter symptomer som kan bety enten det ene eller andre. Av og til litt murring, litt hovne pupper, littegrann oppblåst, men i alt svært lite å merke!

Og det tar jo jeg som et dårlig tegn, da, siden jeg forrige gang var overstimulert og så ut som jeg var høygravid på grunn av væske i buken. Men da var jeg jo også gravid... Føler løpet er kjørt allerede jeg, evig pessimist som jeg er :-).

Dere andre som ruger, hvordan går det?

Fortsetter under...

Jøss så du har kommet til dag seks allerede. Da er det jo ikke så lenge igjen til å teste. (Dagene flyr for oss som ikke ruger.) :o)

Litt murring av og til, litt hovne pupper, litegrann oppblåst er like så gode tegn som ingen tegn. Å være veldig oppblåst pga. overstimulering er ikke noe tegn på graviditet. Det er bare tegn på overstimulering. En mage ved graviditet må du uansett vente mange uker med før du får. :o) Løpet er aldeles ikke kjørt Juli1. Hold ut, snart skal du teste og da dukker det nok opp to blå skal du se.

Lykke til.

Hilsen

Hei på deg juli1!

Er selv på rugedag 7, så jeg skjønner altfor godt hvordan du har det.

Jeg var også overstimulert i forrige forsøk (ingen graviditet) og hadde naturligvis en helt annen "kropp" da. Selv om det var altfor tidlig til å merke graviditetstegn, så var det ihvertfall lett å forestille seg hvordan dette skulle bli. Denne gangen merker jeg også veldig lite. Har som du litt ømme pupper osv., men det kan ikke på noe sett og vis sammenlignes med forrige gang.

Jeg prøver intenst å "overse" symtomene til kroppen denne gangen. De spiller oss jo bare puss på puss. Men det er jo som vi alle vet lettere sagt enn gjort. Har hatt en god del murring i underlivet, men det vet jeg jo er et resultat av at follikene fyller seg opp med blod og væske igjen etter at de er tømt. Synes også at det murrer mye etter innføring av disse progrestan(?er usikker på om dette er rett navn) kapslene. Utenom dette så føler jeg stort sett ingenting, bortsett fra at følelsene svinger fra de mest optimistiske graviditetstanker til den mørkeste, mørkeste kjeller. Det er vel også helt som det skal, og en del av gamet.......

Vi har noen spennende dager fremfor oss. Jeg synes at du har all grunn til å være optimist. Du fikk jo satt tilbake noen veldig fine egg, pluss at du har klart det kunststykket å bli gravid en gang før. Denne gangen kommer det til å holde helt frem til mål!

Jeg krysser fingre og håper på blått, blått for oss begge, og for alle de andre som er i prosessen.

Stor klem fra en nervøs men allikevel forhåpningsfull

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...