Ingunn21 Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Hei! Jeg er en jente på 21 som har et spørsmål jeg håper du kan svare på. Jeg begynte for 22 dager siden på "Yasmin" p-piller. Jeg begynte med pillene første dag jeg hadde menstruasjon som jeg fikk beskjed om og fortsatte så med pillene som anvist.Etter de vanlige 5 dagene opphørte menstruasjonen, men en ny type blødninger fortsatte. Jeg begynte å blø mindre kraftig, men allikevel så kraftig at bind/tamponger var nødvendig hver dag, og det har jeg gjort hver dag siden. Jeg har også hatt en del smerter, svt. underlivet og eggstokkene, men dog ikke hele tiden. Mitt spørsmål er, Er det normalt og blø så mye og lenge ,og vil det snart gi seg når kroppen min har vennet seg til hormonene?Jeg vil legge til at dette er aller første gang jeg bruker p-piller, så jeg har ingen referanser fra tidligere om hvordan kroppen reagere på p-pillebruk. Jeg skriver til deg for å forsikre meg om at det ikke er risiko for at det kan være noe alvorlig.jeg har nemlig nettopp lest om livmorhalskreft, og om symptomene man kan få av det, og synes de ligner mye på mine symptomer, men da ville vel iforhåpentlig ikke problemene oppstått den dagen jeg begynte på p-piller? Håper du kan hjelpe meg! Hilsen Ingunn 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51234-p-pille-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Ved smerter og blødning bør man sjekke for infeksjon (da vil man ofte også ha utflod og feber). Ellers er det ikke uvanlig med slike unormale blødninger på p-piller, gir det seg ikke, så kan man forsøke et annet merke. Livmorhalskreft er meget uvanlig i din alder. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51234-p-pille-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/#findComment-205132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.