Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

etter at min elskede begynte på p-piller forsvant lysten på sex. Ettersom det har gått noen uker nå, og vi enda ikke har hatt sex, fordi lysten hennes ikke er tilstede så lurer jeg på hvordan jeg kan få den tilbake.

jeg er litt uerfaren og lurer derfor på hvordan jeg kan "tenne" en kvinne, om det er noen "standartprosedyrer"...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51272-p-piller-og-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Noen p-piller virker sånn, faktisk. Det er en av bivirkningene som står listet opp som mulige i pakningsvedlegget (der kalles det "nedsatt libido").

Og det er ingenting dere kan gjøre med det, så lenge hun fortsetter å ta det p-pillemerket. Det de fleste pleier å gjøre i slike tilfeller, er å gå til legen og få resept på et annet p-pillermerke istedet.

Det finnes flere merker og typer å ta av, og de virker alle litt forskjellig fra kvinne til kvinne. Ett merke f.eks. jeg kunne vært strålende fornøyd med, kunne gitt en annen jente mye bivirkninger.

Jeg tok for eksempel p-pillen Marvelon en gang i tiden, og de ukene ble jeg helt anti-berøring ! Tålte ikke at kjæresten min leide meg engang. Så det merket byttet jeg raskt ut ! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51272-p-piller-og-sexlyst/#findComment-205293
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...