Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Buran

Jeg sier takk til de som har stått frem i media, og til de som har jobbet for at prøverørsbehandlingen igjen blir "gratis." Deres innsats har resultert i at prøverørsbehandling er et alternativ for de fleste som trenger bistand for å kunne bli foreldre.

Selv er jeg midt inne i en behandlingsrunde, jeg har satt sprøyte nr. 3, så jeg får ikke nyte godt av politikernes snuoperasjon denne gangen. Dyrt er det, men jeg satser på et vellykket resultat.

Tilslutt vil jeg sende noen trøstende ord til dere som har fått to blå, men som har måttet oppleve abort. Jeg har vært der og vet hva dere gjennomgår, men ikke gi opp, det kommer nye muligheter !!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51311-pr%C3%B8ver%C3%B8rsbehandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...