Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Først av allt: gratulerer alle sammen med Frp som har snudd. Jeg gleder meg over vedtaket!!! Det står jo respekt av politikere som i ettertid finner ut at de har gjort en feil og så forsøker å rette den opp igjen. ...Selv om de selvfølgelig ikke burde gjordt det forhastede vedtaket.

Vi var på samtale på Ullevål i går vi. Og vi er så fornøyde. Vi fikk snakke med en hyggelig lege. Han mente vi burde vente til høsten med forsøk fordi det da i verste fall blir billigere enn nå og i beste fall helt gratis. I tillegg har jeg ikke fått mensen enda, så da hadde gjerne blitt uttak/innsetting i juli. Tidligere fikk vi jo ikke innvilget søskenforsøk på Ullevål, men gladmeldingen for oss er at nå som vi er inne i systemet, vil en eventuell endring av dette ikke få konsekvenser for oss. Han kunne jo ikke si hvor mange forsøk vi vil få men....

Vi får skikkelig oppfølging på Ullevål. Han sa at om nødvendig så ville jeg bli kontrollert hver dag. Og blodfortynnende medisin blir regulert etter reaksjonen på den andre medisinen. Han mente at når jeg gikk på blodfortynnende så hadde jeg ikke høyere risiko enn andre mht blodpropp for den tar de bort med medisinen!

Han mente jeg kunne starte på 100-125 ie (kanskje112,5 ). Det er så betryggende at sykehuset har ekspertise på min sykdomshistorie!

Vi er veldig fornøyde!

Lykke til alle sammen!

Klem fra Margreth

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51314-forn%C3%B8yd-med-ullev%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott da. Det blir spennende og følge deg til høsten. Vi har også tenkt å begynne forsøkene til høsten. Har vært på Røde Kors Klinikken og skal dit i morgen for å ta røntgen av egglederne for å se om operasjonen jeg tok for mange år siden var vellykket. Tror nok fremdeles de er tette, legene sa at det var muligheter for at de tettet seg igjen, og i tillegg var det mulig at arrdannelsene etter laser operasjonen medførte at egglederne ble så "stive" at de ikke klarte å fange opp eggene.

Jeg satser også på at ting blir mye billigere til høsten, og bare medisinene blir gratis så hjelper jo det utrolig. Vi har snakket mye om å stille oss i kø på Riksen eller Ullevål i tillegg til Røde Kors Klinikken (RKK), men jeg har hørt mye positiv om RKK av to venninner som har vært der. Tror nok vi kommer til å ta et forsøk der også, selv om det sikkert vil koste oss siden det er privat.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...