Gjest trampe Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Ønsker alle en flott dag, og de som strever med eksamen: LYKKE TIL!!!!! Snart min tur også... Akkurat nå er jeg syk, feber og hele pakka, stakkar meg... ;o) *tusler tilbake til sofaen og dyna....* *en desinfisert klem til de som vil ha...* 0 Siter
Sør Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 God Bedring til deg Trampe! *tar på biologisk beskyttelsesdrakt og gir en klem tilbake* ;-) *klem* 0 Siter
Gjest trampe Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Sør skrev (På 1.5.2002 den 8.49): God Bedring til deg Trampe! *tar på biologisk beskyttelsesdrakt og gir en klem tilbake* ;-) *klem* *LOL* Den var god, sør... Takker så mye for klemmen, det varmer på en sånn dag... Håper dagen din blir flott!!! *reklem, prøver å fjerne basseluskene først da... ;o)) * 0 Siter
Sør Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 trampe skrev (På 1.5.2002 den 9.05): *LOL* Den var god, sør... Takker så mye for klemmen, det varmer på en sånn dag... Håper dagen din blir flott!!! *reklem, prøver å fjerne basseluskene først da... ;o)) * Hei, Jeg tenkte på noe slikt: http://www.sandia.gov/mems/micromachine/pix/suit2.jpg ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest trampe Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Sør skrev (På 1.5.2002 den 9.19): Hei, Jeg tenkte på noe slikt: http://www.sandia.gov/mems/micromachine/pix/suit2.jpg ;-) Med vennlig hilsen Hrmpf.... *ler* du altså... Jaja... Kanke du ta på deg en sånn og sende meg et bilde da??? ;o))) 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Ønsker deg god bedring og sender masse positive og bli frisk vibber *s* kom ikke opp fra dynen før du er frisk!! Re klem til deg + en avkjølende trøste klem for å lindre feberen ;o) 0 Siter
Gjest trampe Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Taj Mahal skrev (På 1.5.2002 den 15.22): Ønsker deg god bedring og sender masse positive og bli frisk vibber *s* kom ikke opp fra dynen før du er frisk!! Re klem til deg + en avkjølende trøste klem for å lindre feberen ;o) Takk Taj Mahal!!! Du er god og omtenksom.... *ler* Håper du har en fin fridag..!!! Sitter under dyna og leser litt, så er jeg innom her for å se litt innimellom..... ;o)) *en god basseluskklem* 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 trampe skrev (På 1.5.2002 den 15.53): Takk Taj Mahal!!! Du er god og omtenksom.... *ler* Håper du har en fin fridag..!!! Sitter under dyna og leser litt, så er jeg innom her for å se litt innimellom..... ;o)) *en god basseluskklem* Jeg er sykmeldt p.g.a. kvalme, hodepine, trøtthet osv. Men heldigvis så svinger det opp og ned ;-) Nå er det opp *s* Alle trenger hvile trampe, og noen ganger komandrerer kroppen en til å holde seg i sengen. Så slapp riktig godt av og plei deg selv så godt som mulig. ;o) basseluskklemmer er de beste *s* Re basseluskklem uten basselusker da :-D 0 Siter
huufsa Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Daaakar deg, da !!!! ;o( Håper du fikk en flott dag i dag du også, da... (etter forholdene) Hold sofaen, du... -og fort deg å bli frisk!!! *god klem herfra* 0 Siter
Gjest dukke Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Håper det etter forholda går bra med deg vennen. Skriver deg en noen ord i morgen.Masse som skjer her. *driter i om du er smittefarlig jeg og moser deg med en megaklem* Kos fra meg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.