Gjest På ukjente stier Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg lurer på noe ang ei jente jeg liker veldig godt. Når jeg begynte i jobben min fikk jeg fort opp øynene for henne, og jeg merket at hun likte meg også. Men passiv som jeg var så tenkte jeg hele tiden at det ikke hastet, til tross for at kameratene mine sa at her var det bare å klinke til. Så fikk jeg høre av en kompis at hun nylig hadde vært på date med en annen. Da følte jeg at det hastet. Etterhvert mannet jeg meg opp og ringte jeg henne for å be henne ut. Hun var tydelig oppglødd når hun skjønte at det var jeg som ringte, hun var veldig glad. Når hun fortalte meg at hun hadde noe på gang med en annen, så var det på en sånn måte at hun virkelig virket lei seg for det. De hadde visst kommet lenger enn jeg hadde trodd, uheldigvis. Etter en stund så jeg henne på byen flere helger på rad uten typen. Hun visste hvor jeg pleier å gå, og kom dit hver helg i en periode. Jeg fant på noe lurt, og fikk en kompis til å følge med på henne om hun kikket på meg mens jeg sto med ryggen til. Og det gjorde hun. Hele tiden. Etter hvert så trodde jeg seriøst at det var slutt mellom dem, så jeg respekterte ikke det hun hadde sagt, og fortsatte å "pushe". Men hun flyktet eller fant på unnskyldninger med en gang det ble alvor. Til slutt hadde vi en ordentlig "prat" (per sms), hvor hun fortalte meg at hun fortsatt hadde noe på gang med han fyren, og jeg avsluttet med å fortelle henne at hun var ei flott jente og ønsket henne lykke til videre. Dette skjedde på tirsdag for en uke siden. I går var jeg ute på byen, og etterhvert kom hun sammen med ei venninne. Jeg spilte litt kostbar først, men etterhvert, i et øyeblikk jeg kikket på henne, så skålte hun, vinket og smilte til meg i samme vending. Jeg var klin edru, så jeg så ikke feil, og jeg ble veldig overrasket fordi jeg er vant til at hun er sjenert og usikker, eller avvisende.. Jeg pratet litt med henne etterpå, og så danset jeg litt med henne og venninna. Det jeg lurer på nå er hvor vi er på vei nå? Er dette hennes måte å holde meg på gress? Jeg har forsøkt før å bare overse henne, men da blir hun tydelig stresset og prøver å få kontakt med meg hele tiden. Er vi på vei mot vennskap? Vil hun ha både pose og sekk? Jeg ønsker ikke å bli "bare venn" med henne, så er det lurest av meg å bare ta hatten og gå? Eller har jeg noe å tjene på å bli holdt på gress? Hva hvis det skjærer seg mellom dem? Er det en måte jeg kan snike meg inn bakveien og vippe han andre av pinnen på? :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51366-hvilken-vei-g%C3%A5r-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Egentlig fatter jeg ikke helt hva du snakker om her. Hun danser litt med deg, hun skåler med deg, hun snakker med deg, hun later som om hun er oppriktig lei seg når hun sier at hun holder på med noen andre (selvsagt later hun som det..), og likevel ser du henne på byen gang på gang, alene, uten typen. Det høres ut som om jenta overhodet ikke er interessert i noe mer enn vennskap, og ikke at hun har noen annen. Jeg fatter overhodet ikke hvordan du tolker dette til at du går på "gress". Hva med å spørre henne? Det er det eneste som funker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51366-hvilken-vei-g%C3%A5r-dette/#findComment-203049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Du må få fingeren ut når du møter henne ansikt til ansikt. Spør henne rett ut om dere kan møtes senere o.l. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51366-hvilken-vei-g%C3%A5r-dette/#findComment-203064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spenning Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Mulig hun har brent seg på arbeidskolleger før. Det er ikke noe ideelt forhold å ha kjæreste / kone på jobb. Konflikter blir veldig synlige og et brudd kan ofte gjøre situasjonen så vanskelig at en av dere må slutte. Men det er konsekvenser. Fortsett å flørte du men forvent ikke for mye når du ikke klarer å få nær kontakt utenfor jobben en gang. Tror du kanskje dagdrømmer og ser litt symer?? Hva vet jeg???? Lykke til, men husk det finnes flere damer enn henne, hvis hun ikke er ledig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51366-hvilken-vei-g%C3%A5r-dette/#findComment-203096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.