Gjest ikke god nok? Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg er en ung samboende kvinne. Min kjære er ti år eldre enn meg og vi har vært sammen i to år. I dette forholdet har jeg fått veldig mye positivt, jeg elsker typen min veldig høyt. Men jeg har fått dårligere selvtillit, spesiellt siste året. Jeg føler at han verdsetter for lite utseendet mitt og mine seksuelle følelser. Det vil si... han er svært(!)med på notene når jeg tar initiativet til sex. Men om ikke jeg tar initiativet kan det gå mange dager uten at han gjør forsøk på å "forføre" meg. Jeg kan gå rundt for eksempel i en gjnnomsiktig nattkjole uten at han reagerer i det hele tatt. Det er så frustrerende. Det kan også skje at jeg ser at han sitter i sofaen ved siden av meg og har ereksjon, men han ser uanfektet på tv helt til jeg tar initiativet. Det handler ikke om at jeg er stygg, for jeg vet at jeg ikke er det. Dette og enkelte sårende hendelser tidligere har gjort at selvtilliten min har blitt dårligere. Og jeg sliter med mye sjalusi. Jeg trenger råd mot det også. Sjalusien min er av og til så sterk at jeg føler den tar direkte strupetak på meg. Han har ekstremt mange gode sider og jeg vil ikke bytte han ut. Men jeg skulle bare ønske jeg visste hvorfor han er slik. (mest i perioder, han er ikke slik helt konstant). Jeg er så lei av å gå rundt å føle at jeg ikke er god nok, pen nok etc... Føler meg litt tom egentlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51398-sliter-litt-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Du burde jobbe med din egen selvfølelse, du har et problem - ikke samboeren din..! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51398-sliter-litt-n%C3%A5/#findComment-203641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei ! Vet du hva ? Jeg kjenner meg godt igjen, men jeg er mann. Jeg tror problemet med at man føler seg dårlig fordi man ikke får seksuell respons gjelder mest menn. Kvinners sexlyst er ofte mer følsom for stress, arbeidsmengde, søvnmangel osv. Det er kjempevondt ikke sant ? Ikke hør på mr. Ikke undertegnet som sier at du må jobbe med selvbildt ditt! Selvbildet ditt blir ødelagt av en mann som ikke setter pris på din feminitet og sensualitet ! Det må du ikke finne deg i ! Prat med han om det, og hvis det ikke hjelper, gjør som meg; Vurder om dette betyr såpass mye for deg at det er verdt et oppbrudd. Det driver jeg med om dagen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51398-sliter-litt-n%C3%A5/#findComment-205782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei ! Vet du hva ? Jeg kjenner meg godt igjen, men jeg er mann. Jeg tror problemet med at man føler seg dårlig fordi man ikke får seksuell respons gjelder mest menn. Kvinners sexlyst er ofte mer følsom for stress, arbeidsmengde, søvnmangel osv. Det er kjempevondt ikke sant ? Ikke hør på mr. Ikke undertegnet som sier at du må jobbe med selvbildt ditt! Selvbildet ditt blir ødelagt av en mann som ikke setter pris på din feminitet og sensualitet ! Det må du ikke finne deg i ! Prat med han om det, og hvis det ikke hjelper, gjør som meg; Vurder om dette betyr såpass mye for deg at det er verdt et oppbrudd. Det driver jeg med om dagen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51398-sliter-litt-n%C3%A5/#findComment-205786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brist ikke Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hei ! Vet du hva ? Jeg kjenner meg godt igjen, men jeg er mann. Jeg tror problemet med at man føler seg dårlig fordi man ikke får seksuell respons gjelder mest menn. Kvinners sexlyst er ofte mer følsom for stress, arbeidsmengde, søvnmangel osv. Det er kjempevondt ikke sant ? Ikke hør på mr. Ikke undertegnet som sier at du må jobbe med selvbildt ditt! Selvbildet ditt blir ødelagt av en mann som ikke setter pris på din feminitet og sensualitet ! Det må du ikke finne deg i ! Prat med han om det, og hvis det ikke hjelper, gjør som meg; Vurder om dette betyr såpass mye for deg at det er verdt et oppbrudd. Det driver jeg med om dagen! Takk for svaret ditt. Jeg vet at jeg ikke er alene om dette problemet. Men som du sier, kvinners sex lyst er veldig lett påvirkelig av stress etc. Men en hører jo sjeldnere om menn som ikke har sex lyst. Jeg vet jeg har utseendet med meg, men jeg er ikke "blærete" av den grunn. Hvorfor tenner han ikke så raskt. Jeg greier ikke å forstå hvorfor han så ofte vil at kun jeg skal ta initiativet. Først da bli han med på "leken". Tror ikke han er klar over hvor sårende det er i lengden. Skulle ønske han for eksempel kom hjem fra jobben en dag og ble i fyr og flamme idet han så meg og bare måtte forføre meg der og da. Hadde han gjort det tror jeg at jeg hadde fått sjokk... Men du som mann, kan du si noen årsaker til at en mann være initiativløs når det gjelder sex? Jeg greier ikke å se inni tankegangen til dere innviklede menn;o) Skal prøve å snakke med han om det. Men gruer meg litt til det. For jeg tenke jo litt at om han plutselig tar mer initiativ etter en samtale, gjør han det da fordi han har lyst eller fordi han føler seg "tvunget". Livet kan være komplisert gitt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51398-sliter-litt-n%C3%A5/#findComment-206605 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Takk for svaret ditt. Jeg vet at jeg ikke er alene om dette problemet. Men som du sier, kvinners sex lyst er veldig lett påvirkelig av stress etc. Men en hører jo sjeldnere om menn som ikke har sex lyst. Jeg vet jeg har utseendet med meg, men jeg er ikke "blærete" av den grunn. Hvorfor tenner han ikke så raskt. Jeg greier ikke å forstå hvorfor han så ofte vil at kun jeg skal ta initiativet. Først da bli han med på "leken". Tror ikke han er klar over hvor sårende det er i lengden. Skulle ønske han for eksempel kom hjem fra jobben en dag og ble i fyr og flamme idet han så meg og bare måtte forføre meg der og da. Hadde han gjort det tror jeg at jeg hadde fått sjokk... Men du som mann, kan du si noen årsaker til at en mann være initiativløs når det gjelder sex? Jeg greier ikke å se inni tankegangen til dere innviklede menn;o) Skal prøve å snakke med han om det. Men gruer meg litt til det. For jeg tenke jo litt at om han plutselig tar mer initiativ etter en samtale, gjør han det da fordi han har lyst eller fordi han føler seg "tvunget". Livet kan være komplisert gitt... Hei! Forsøk å forestille deg forskjellen på det forholdet du er i nå, og et forhold, med f.eks meg (hehe) eller annen tilsvarende mann som har samme behov for sex som deg Du ville bli forført, dere ville lekt, forsøkt nye ting, utforsket hverandre og blitt virkelig trygge på hverande sin seksualitet. Hvor mye ville dette betydd for din livskvalitet ? Mye, tipper jeg Hva som kan få menn til å ikke ha lyst på sex ? Røyking, Alkohol, Stress, Overvekt ? Noe som passer med din partner ? Jeg endte forresten opp med å avslutte forholdet til min kjæreste med dette som hovedgrunn. (Ikke for å gi deg dårlige ideer!) Dette blir nemmelig et skikkelig stort dilemma etterhvert og en vanskelig sirkel å komme ut av ; Han føler seg "presset" til sex fordi han vet at han ikke gir deg det du vil ha. Dette gir negative assosiasjoner til sex for han, og mindre lyst. Når han tar initiativ, vil du aldri vite om det er for å være "grei" eller fordi han virkelig har lyst; Dette kan du forhindre ved å få han til å love på tro & ære å ALDRI fake Stoler du på at han ville holdt dette løfte ? Dette er vanskelig ! Personlig tror jeg det kommer av forskjellig libido hos ulike mennesker ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51398-sliter-litt-n%C3%A5/#findComment-206748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.