Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er så redd jeg har sendt deg en virus fra daten vår. Den kommer via mail, og du må ikke åpne den (det kommer opp en stor grå rute). Hvis du sletter den er alt OK. Holder på å laste ned antivirus program for det er ikke det verste visstnok. Er fryktelig lei meg hvis jeg har infisert dataen deres.

Vel - håper du har det bra. Jeg tror jeg sender mail til deg fra en hotmail adresse helt til jeg har fått ordnet opp i virusrotet vårt her hjemme. Har enda ikke fått mensen og venter til stadighet på blødninger. Har ringt Ciconia og de sier jeg må til scanning i neste uke hvis den ikke har kommet til da. Jeg må få den innen 17. mai, for å starte på spray rundt 10. juni og så reiser vi ned ca. 10. juli. Klinikken stenger fra og med den 15. så vi har litt dårlig tid. Typisk at hele greia ble utsatt en hel måned. Det er mye det for en utålmodig sjel som meg. Går fortsatt bra å ikke drikke cola, nå er det bare 5 uker til jeg kan ta et glass igjen....

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51405-til-trollmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg, sats :o)

Jo takk, vi har fått viruset ditt ;o)) Men vi har fått fjernet det og alt er greit nå! Syns det skjedde så mye sprøtt med mailen min for tida ;o)) Det er visst det viruset de kaller ORM!

Så du har ikke fått mensen ennå!!!?? Du blir vel gal av å vente sånn!

10. juni har vi bryllupsdag, så det er jo en veldig fin dag å begynne å spraye på;o)

I dag var jeg i kontakt med Maigaard. De mente jeg kunne starte på nytt forsøk på første mens. Så hvis det går, så vil vi prøve å få til et forsøk i juli. Dvs. at jeg også begynner på spray i juni en gang. Da får vi ennå et forsøk sammen, sats :o) Så nå får jeg håpe at jeg får mensen innen juni da. Har jo hørt det tar tid etter en MA og utskrapning.

Vi er ihvertfall ved godt mot nå, og er overbevist om at vi kommer til å lykkes en gang. Forhåpentligvis på neste forsøk. Vi var jo så nære denne gangen.

Så flink du er som klarer å holde deg unna colaen. Vet ikke om jeg hadde klart det ;o)

Vi snakkes, sats.

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51405-til-trollmor/#findComment-203411
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...