Gå til innhold

Håper på en beroling

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg spør helt konkret, er det noe som befinner seg i magen på venstre side? Noe litt avlangt, litt hardt?

Før i livet har jeg aldri drevet og klemmet og tatt på egen mage, og har derfor ingenting å sammenligne med. Etter at jeg fødte barnet mitt for to år siden begynte jeg å bli mer oppmerksom på magen og sånn, særlig da vi forsøkte å bli gravide om igjen. Klemte litt og sånn, bare på tull egentlig, og kan kjenne jeg har et litt hardt avlangt punkt på venstresiden i magen. Går det en tarm der eller finnes det noe annet som ligger der? Har kjent dette omtrent et år iallefall i magen, og noenganger er jeg livredd det er kreft??????!!!!!!!!

Har ikke særlig vondt, og det virker som punktet er "flyttbart."

Vær så snill å si om det befinner seg noe spesielt på venstresiden i magene våre, jeg har blitt så oppmerksom på dette, det sliter meg ut!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51473-h%C3%A5per-p%C3%A5-en-beroling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Tykktarmen går i hvert fall der. Vet ikke om det er noe annet. Har selv kjent det samme som deg, noe hardt og avlangt. Har alltid trodd at det var tarmen. Er spent på svar fra legen!

Er kjempeberoliget over at du har kjent det samme, for da kan mye tyde på at alt er normalt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...