Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad i kjæresten min, men føler at det er noe som mangler. Jeg er ikke så fysisk tiltrukket av ham som jeg tenker jeg burde være. Samtidig vil jeg gjerne at vi skal finne ut av det for vi er gode venner og har mye til felles.

Spørsmålet mitt er, hvor mye kommer dette an på viljen? Går det an å bestemme seg for, og jobbe for et bedre sexliv og sterkere tiltrekning, eller er dette ting som ikke lar seg kontrollere?

"Vil men får det ikke til?"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51556-er-det-nok-%C3%A5-ville/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shallow_Hal

Har du noen gang tenkt tanken at du kanskje tenker for mye???

Eller du burde kanskje unngå å tenke på akkurat det, du har sikkert nok å tenke på.

Har dere det bra sammen da?

Tror nok kanskje du er en smule forvirret i forhold til hva du ønsker deg i et forhold.

Men i bunn og grunn kan jo ikke jeg si noen verdens ting om hva du bør/skal gjøre.

Tenk selv, men ikke bryt ut fordi du tror du kanskje kunne fått et bedre sexliv med en annen.

Av og til er det bedre med den jævel'n du kjenner :)

Dessuten: Du kan aldri bestemme deg for å få noe til å fungere... Men du kan prøve.... Kanskje?

(Nå har jeg snart brukt opp tiden min her på nettet for denne uken...Noen som har sett hvor livet MITT tok veien?)

Det viktigste av alt er å være ærlige ovenfor hverandre. Om du ikke dumper alt i fanget på kjæresten din med engang, så går det ann å gå litt forsiktig fram for å få lettet på samvittigheten din.

Kanskje dere burde prøve noe nytt og spennende, eller noe romantisk sammen for å få tilbake "gnisten" som du savner...?!?

Jeg har følt det på omtrent samme måten. Jeg var sammen med en gutt, som jeg var veldig glad i, i 6 mnd, men hele tiden følte jeg at det var noe som manglet. Gnisten var ikke der. Jeg tror jeg funderte på dette hver dag og trodde jeg skulle bli gal på slutten. Jeg trodde at det var noe galt med meg og at jeg tenkte for mye. Fysisk var det ikke noe problem, men det var bare noe som manglet. Hva visste jeg ikke.

Vi slo opp etter 6 mnd fordi jeg var veldig usikker og fordi han elsket meg for høyt til å gjøre meg ulykkelig. Bruddet var veldig hardt og jeg led lenge.

Men nå har jeg truffet en ny gutt, og jeg har funnet den gnisten jeg manglet! Det var altså ikke noe galt med meg, men forholdet vårt.

Mitt råd, lytt til magefølelsen din. Den sier deg noe....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...