Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest eurit

Vi frøs ned fire. Alle overlevde. Tre ble satt inn. Alle festet seg men en av dem gav opp i uke syv. Jeg er i uke 29 med tvillinger.

Hvorfor heter det TIN-Transfer? Hva står det for?

Hva man ikke vet....

Står dere foran et forsøk nå?

hilsener fra

Det var det det stod på arket fra RH, tin-transfer... på samme måte som det heter embryo-transfer ved prøverør...

Ja vi har 5 egg i fryseren og 2 av de skal forhåpentligvis inn på lørdag.. men dama på RH var så pessimist (følte jeg da....) "Det var jo så dårlige resultater med tining av embryoer" sa hun... Og da ble jeg jo bekymret med engang! Her taes alle sorger på forskudd.... kan ikke la være...

Hvor var du?

Gratulere så mye med graviditeten (c:

Og tusen takk for svaret!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51579-tin-transfer/#findComment-204744
Del på andre sider

Det var det det stod på arket fra RH, tin-transfer... på samme måte som det heter embryo-transfer ved prøverør...

Ja vi har 5 egg i fryseren og 2 av de skal forhåpentligvis inn på lørdag.. men dama på RH var så pessimist (følte jeg da....) "Det var jo så dårlige resultater med tining av embryoer" sa hun... Og da ble jeg jo bekymret med engang! Her taes alle sorger på forskudd.... kan ikke la være...

Hvor var du?

Gratulere så mye med graviditeten (c:

Og tusen takk for svaret!

Klem fra

Hei, vi var i Århus, Ciconia. Det er klart det er dårlige odds - de sier på Ullevål at det er derfor de ikke gjør det - jeg tror det er fordi de ikke har kunnskap nok om det og ei heller råd til fryser.

Altså: oddsene er mye dårligere, men de setter inn to eller kanskje til og med tre? Nå vet ikke jeg hva slags diagnose dere har, men antagelig har du ikke blitt pumpet full av masse kjipe hormoner, du får ikke kjempevondt etterpå, og hvis du også passer på å ta det litt med ro de første dagene, så kan jeg ikke skjønne at kroppen din ikke skal ta imot de små?

Og opptiningen, vel, ble fem egg funnet "verdige" til å fryses, så er sjansen ca 86 % tror jeg for hvert egg. Så det er jo slett ikke så ille?

Så dumme sånne folk er som sier sånne negative ting over telefonen, de hadde da vel ikke giddet å ta seg bryet med å fryse egg i det hele tatt?

Jeg vil igjen få minne på, jeg sitter her med to i magen, Borealis som også kommer herfra er bare et par uker kortere enn meg, og hun har også vært gjenom frossenforsøk. Hvis du kikker litt på innlegg før ditt eget ser du det er en til som skal gjennom frysforsøk nå hun også. Dette kommer til å gå så strålende så!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51579-tin-transfer/#findComment-205197
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...