Gjest kul Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei dere! I dag fikk jeg tilsendt en pakke medisiner fra Danmark og måte betale fortolling til ca. 700 kr. Jeg mener å ha lest her tidl. at toll kostet nærmere 1.700,-? Jeg skal ta 225 ie denne gangen (150 ie sist som ga 5 egg). Fikk tre pakker a 10x75 ie pulver + saltvann. Dvs 225 ie til 10 dager? For det første, hva hvis 10 dager ikke holder, jeg tok sprøyter i 14 dager sist? Hvordan blander jeg dette her? Regner med at jeg kanskje blander 3 x 75 ie i en ampull med saltvann? Fikk også 1 flaske suprecur som jeg skal spraye med 4 ggr. daglig holder det? Fikk nemlig 2 flasker sist. Regningen kom på ca. 4700 danske kroner, så det er ganske billig! Gleder meg til å ta fatt på nytt og regner med at vi drar til Danmark i begynnelsen av juni. Er det noen som har tatt båt fra Gøteborg? Lurer på om det kanskje er like greit i forhold til Larvik-Fredrikshavn. Er det andre som skal nedover omtrent på den tiden? Spennende å følge noen flere. Lykke til alle sammen i de forskjellige fasene dere er i! Klem kul 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51589-menogon-fra-danmark/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei KUL! Jeg fikk også tilbud om Menongon, men om de skulle sende meg dette så rakk det ikke frem til sprøytestart!???? som er 16/5.... Hvor lang tid tok det å få dine medisiner? Hvilken klinikk skal dere til? Dersom det er det samme som Gonal F så kan du ta 3 ampuller tørrstoff og blande med 1 vann. Har du ikke noe Suprecur igjen i flasken fra sist? Da du øker dosen i sprøytene, så regner de vel med at 10 sprøyter er nok - det kommer an på din alder også..... Vi tok hurtigbåt fra Fredrikshavn til Gøteborg siste gang vi dro hjem, og det var en helt grei tur (mannen min kjørte, og slappet av ved siden av...) Vi skal til Maigaard i slutten av mai. Begynte på spray 28/4, jeg. Ønsker deg lykke til med forsøket, kul. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51589-menogon-fra-danmark/#findComment-204610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kul Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei KUL! Jeg fikk også tilbud om Menongon, men om de skulle sende meg dette så rakk det ikke frem til sprøytestart!???? som er 16/5.... Hvor lang tid tok det å få dine medisiner? Hvilken klinikk skal dere til? Dersom det er det samme som Gonal F så kan du ta 3 ampuller tørrstoff og blande med 1 vann. Har du ikke noe Suprecur igjen i flasken fra sist? Da du øker dosen i sprøytene, så regner de vel med at 10 sprøyter er nok - det kommer an på din alder også..... Vi tok hurtigbåt fra Fredrikshavn til Gøteborg siste gang vi dro hjem, og det var en helt grei tur (mannen min kjørte, og slappet av ved siden av...) Vi skal til Maigaard i slutten av mai. Begynte på spray 28/4, jeg. Ønsker deg lykke til med forsøket, kul. Klem fra Hei Venus! Vi skal til Maigaard vi også, det blir vel uka etter tenker jeg? Det tok ikke mer enn ca. en uke å få medisinene, så det var ovveraskende fort. Ja, jeg har litt suprecur fra sist, kan jeg bruke den når den har stått så lenge? Nå spør jeg sikkert dumt, men sist tok jeg nemlig hetteglass med puregon så det var ikke noe tørrstoff jeg skulle blande. Hvordan blander jeg 3 pulver med 1 saltvann? (sikkert helt teit). Hvor lang tid tok hurtig båten? Har du vært på Maigaard før? Jeg skal starte med spray 12. mai, så det nærmer seg! Takk for svar og lykke til! Klem kul 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51589-menogon-fra-danmark/#findComment-205208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei Venus! Vi skal til Maigaard vi også, det blir vel uka etter tenker jeg? Det tok ikke mer enn ca. en uke å få medisinene, så det var ovveraskende fort. Ja, jeg har litt suprecur fra sist, kan jeg bruke den når den har stått så lenge? Nå spør jeg sikkert dumt, men sist tok jeg nemlig hetteglass med puregon så det var ikke noe tørrstoff jeg skulle blande. Hvordan blander jeg 3 pulver med 1 saltvann? (sikkert helt teit). Hvor lang tid tok hurtig båten? Har du vært på Maigaard før? Jeg skal starte med spray 12. mai, så det nærmer seg! Takk for svar og lykke til! Klem kul Hei igjen, KUL! Ang. spray: Det spørs når sist var, men er det bare noen mnd. siden, kan du fint bruke opp den flasken. Ang. sprøyter: Du må kjøpe sprøytepakke på apoteket, den inneholder opptrekksspisser og injeksjonsspisser. Sug opp vann med den lange nålen, sprut ned i 1. pulverglass, trekk opp alt, og sprut ned i neste, sug opp, og ned i neste. Bytt sprøytespiss til den korte, og stikk!!! Tar ikke lange tiden før du får treningen, skal du se. Ang. båt: Så vidt jeg husker tok den ca. 2,5 time fra Fr. havn til Gøteborg - veldig fin båt var det også. Skal dere ta Colorline nedover så jeg at de nå har tilbud på hotel Royal (5-stjerners hotell), bestiller dere gjennom Colorline sparer dere MASSE penger. De hotellene Maigaard tilbyr rabattavtale på er absolutt ikke noe å skryte av. Da egginnsettingen alltid er på formiddagen rekker man ikke båten til Oslo den dagen, da er det greit å kunne dra hjem via Gøteborg. Vi hadde et forsøk hos Ciconia i 97 hvor jeg ble gravid. Da var det Svend Maigaard som behandlet oss der. Han startet sin egen klinikk for noen år siden, med mange Ciconia-folk. Vi hadde i mellomtiden et mislykket forsøk hos Ciconia i 99. Kjøpte 3-pack hos Maigaard nå, hvor jeg testet negativt på første forsøk. Startet opp igjen med spray på første syklus, og satser på 2 blå i juni!!!!! Maigaard anbefales på det varmeste!!!!!!!!!! Man føler man blir tatt orntli' godt vare på av alle de som jobber der nede, og av Maigaard selv selvfølgelig, da. Vi "snakkes", KUL! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51589-menogon-fra-danmark/#findComment-205712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.