Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Tusen takk for kjempekoslige og oppmuntrende innlegg etter det gikk galt. Det varmet masse. Jeg viste det til sambo, og han satt med tårer i øynene. Dere er bare helt herlige :-)

Jeg skulle jo ringe inn på neste mens. Men så fant jeg ut at da ville det jo bli behandling i juli. Og da er jo riksen stengt! Så jeg ringte inn idag, og spurte om jeg kunne begynne på igjen med en gang!? Og det kunne jeg!!! Ja, ikke gi deg sa hun ;-)

Ååååå - jeg ble så glad!

Hun gjorde meg også oppmerksom på at det ikke er avgjort noe med betaling enda, så jeg måtte belage meg på å betale. Helt greit! Og hun sa det ville bli stor pågang til høsten, så det lønte seg å gjøre det nå, vist man ikke ville vente så lenge.

Så 18 mai begynner jeg på spray!!! Og denne gang skal de egga bare værsegod å sitte som støpt! Det har jeg bestemt :-)

Jeg skulle jo få resept på Fragmin, men det rakk jeg aldri å få. Så denne gangen skal jeg spørre om å få med resepten når jeg er og setter inn egg. Tar ingen kjangser nå. 4 spontanaborter holder for meg!

Utrolig hva en telefonsamtale kan gjøre med humøret :-)

Lykke til alle sammen!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51602-n%C3%A5-er-jeg-snart-igang-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest juli1

Hei becca,

Så bra å høre at du er "fit for fight" igjen!!

Tenkte bare jeg skulle opplyse om at jeg begynner med Fragmin med en gang jeg begynner med Puregon. Lurer på om det også kan være gunstig for deg?

Mange mener jo blodfortynnende medisiner kan "hjelpe" eggene til å klore seg fast, etterom blodtilførselen glir lettere. Fragmin kan uansett ikke skade prosessen. Ved å begynne med blodfortynnende med en gang kommer du jo egga litt i forkant :-) Bare en tanke!

Lykke til videre!

Hei becca,

Så bra å høre at du er "fit for fight" igjen!!

Tenkte bare jeg skulle opplyse om at jeg begynner med Fragmin med en gang jeg begynner med Puregon. Lurer på om det også kan være gunstig for deg?

Mange mener jo blodfortynnende medisiner kan "hjelpe" eggene til å klore seg fast, etterom blodtilførselen glir lettere. Fragmin kan uansett ikke skade prosessen. Ved å begynne med blodfortynnende med en gang kommer du jo egga litt i forkant :-) Bare en tanke!

Lykke til videre!

Vil bare si at jeg har fulgt med deg fra sidelinja og jeg er bare så imponert over styrken din. Flott at du er klar til å prøve på nytt- det er beundringsverdig. All mulig lykke til deg og din kjære!!!

Annonse

Fy søren dere er tøffe!

Jeg skjønner svært godt ønsket om å komme i gang igjen. Vi har reagert likedan. Nå har dere vært SÅ nære så mange ganger at vips, neste gang klorer h*n seg godt fast - LENGE! :o)

Jeg begynner også på spray omtrent på den tiden ( 20/5.) Spennende sommer for flere av oss :o)

Lykke til, becca72. Nå blir det full klaff !

Hilsen

Godt å se at du er igang så fort! Ofte er det den beste trøsten. Jeg synes du er kjempetøff !

Men hva hjelper fragmin med??? Jeg har nemlig selv vært gjennom det samme som deg, har aldri hørt om fragmin...

Lykke til da!!!!!!!!!!!::))

Hei

Fragmin er et middel som skal hjelpe til å holde på fosteret. Man tar det i sprøyteform.

Etter jeg hadde hatt 3 aborter kom jeg til utredning (før mine tette eggledere kom). Og da fikk jeg vite om disse sprøytene av legen. Men det er en "grense" på 3 spontanaborter før de gjør noe.

Så vist du har lett for å miste, burde du høre med legen din om dette. Det hjelper litt på psyken også å vite at man får litt ekstra hjelp!

Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...