Isiis Skrevet 26. september 2000 Skrevet 26. september 2000 Heisan.. Har idag vært å fått resept på p-pillen (synfase) Det står i bruksanvisningen at jeg skal begynne ta dem på første blødningsdag. Nå er det slik at jeg er nettopp ferdig med mensen. Betyr det at jeg må vente i 36 dager før jeg kan begynne å ta dem? Kunne tenke meg å begynne allerede nå jeg og lurte på om det er mulig. Takker så mye for evt. svar :-) 0 Siter
Gjest Sidsel og Turid Skrevet 26. september 2000 Skrevet 26. september 2000 Du må nok vente til du får mensen igjen. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 26. september 2000 Skrevet 26. september 2000 Du kan starte med pillen med en gang og bruke annen prevensjon i tillegg i en uke. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.