Gjest e77 Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 vil bare si at jeg er utrolig imponert over all denne viljestyrken der har her på forumet. vi har hatt fire mislykkede forsøk(icsi)mannen min har nedsatt sædkvalitet.vårt problem har vært at eggene fester seg ikke.har hatt flotte egg hver gang.vi begynnte med prøverørsbeh.da jeg var 22.nå er jeg 25,min mann er 33.vi har så smått begynnt å tenke på adopsjon.føler det som et lite nederlag at vi ikke skal klare det alle andre klarer så lett.har blitt tante til en skikkelig babybooom!!så det er ikke den letteste situasjonen selv om jeg er veldig glad på deres vegne. er det noen her som har prøvd mer enn 4 forsøk og blitt gravide? vennlig hilsen meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51715-til-dere-alle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei ) Det virker på meg som om du har fått utdelt din porsjon viljestyrke du også. Fire forsøk kan tære på den sterkeste. Det er de som har greid å bli gravid etter mer enn fire forsøk, men det viktigste er at dere selv bestemmer dere for at nok er nok eller om dere vil prøve flere ganger. Nå er du så heldig at du har alderen på din side, men la det allikevel ikke gå for langt. Hvis dere har begynt å tenke på adopsjon, så vil jeg anbefale dere å skaffe dere litt mer informasjon om emne (gå gjerne inn på adopsjonsforum på DOL og les). Det kan hjelpe dere på veien til å finne ut om det er det rette for dere. Jeg forstår veldig godt hvordan dere har det med babyboomen som er i slekten din for tiden. Jeg har flere i min omkrets som går gravide for tiden, og må innrømme at det føles litt tungt til tider. Ikke at jeg ikke unner dem å få bli gravid, men heller at jeg skulle så gjerne ha vært en av dem. Som tidligere nevnt, dere har heldigvis alderen på deres side. Jeg er 38 år, og kjenner på meg at nå flyr tiden. Vi skal ha et frysforsøk til høsten, men går ikke det, da blir det adopsjon. Til slutt vil jeg si at det er ikke noe nederlag å ikke greie å bli gravid uten hjelp. Det er dessverre noe som rammer mange av oss, ikke noe vi har valgt selv. Lykke til med hva dere enn gjør. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51715-til-dere-alle/#findComment-205101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei ) Det virker på meg som om du har fått utdelt din porsjon viljestyrke du også. Fire forsøk kan tære på den sterkeste. Det er de som har greid å bli gravid etter mer enn fire forsøk, men det viktigste er at dere selv bestemmer dere for at nok er nok eller om dere vil prøve flere ganger. Nå er du så heldig at du har alderen på din side, men la det allikevel ikke gå for langt. Hvis dere har begynt å tenke på adopsjon, så vil jeg anbefale dere å skaffe dere litt mer informasjon om emne (gå gjerne inn på adopsjonsforum på DOL og les). Det kan hjelpe dere på veien til å finne ut om det er det rette for dere. Jeg forstår veldig godt hvordan dere har det med babyboomen som er i slekten din for tiden. Jeg har flere i min omkrets som går gravide for tiden, og må innrømme at det føles litt tungt til tider. Ikke at jeg ikke unner dem å få bli gravid, men heller at jeg skulle så gjerne ha vært en av dem. Som tidligere nevnt, dere har heldigvis alderen på deres side. Jeg er 38 år, og kjenner på meg at nå flyr tiden. Vi skal ha et frysforsøk til høsten, men går ikke det, da blir det adopsjon. Til slutt vil jeg si at det er ikke noe nederlag å ikke greie å bli gravid uten hjelp. Det er dessverre noe som rammer mange av oss, ikke noe vi har valgt selv. Lykke til med hva dere enn gjør. Hilsen tusen takk jogi. veldig fint innlegg du skrev til meg.det trengte jeg akuratt nå. god helg!håper at det lykkes for dere snart. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51715-til-dere-alle/#findComment-205151 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ola32 Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei e77, Du sier at eggene ikke fester seg og at mannen din har nedsatt sædkvalitet. Har du/dere prøvd noen form for alternativ medisin? Flere undersøkelser viser at akupunktur skal være bra, samt at diverse store doser vitaminer også skal hjelpe til. Akupunktur/vitaminer skal hjelpe til at eggene lettere fester seg og at kvalieteten til din mann (antall og bevegelighet) forbedres. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51715-til-dere-alle/#findComment-205186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest e77 Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hei e77, Du sier at eggene ikke fester seg og at mannen din har nedsatt sædkvalitet. Har du/dere prøvd noen form for alternativ medisin? Flere undersøkelser viser at akupunktur skal være bra, samt at diverse store doser vitaminer også skal hjelpe til. Akupunktur/vitaminer skal hjelpe til at eggene lettere fester seg og at kvalieteten til din mann (antall og bevegelighet) forbedres. Mvh hei! nei vi har ikke prøvd alternativ medisin.jeg gjorde en del feil med de første forsøka mine tror jeg.siden jeg trener endel tenkte jeg det var lurt å bruke ginseng og q-ti.har siden lest at det kan skape ubalanse og skal ikke tas ved graviditet.før 4 forsøk ble jeg veldig uopplagt og trett,fikk da konstatert lavt stoffskifte.var ikke skikkelig nedregulert for lavt stoffskifte på 4 forsøk.pga egenbetalingen som skulle komme hadde vi ikke råd til å vente på den da vi kunne få 4 forsøk gratis.vi har brukt icsi metoden pga nedsatt sædkvalitet.mindre antall men de som var der var svært aktive....fikk besjed av legen att det kan bli graviditet på egehånd men kan ta lengre tid.hvor kan en henvende seg for alternativ beh.da? vennligst hilsen e77 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51715-til-dere-alle/#findComment-206132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.