Gå til innhold

Hva er symptomene for diabetes?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Symptomene på diabetes kan være:

tørste (drikker unormalt mye og er fremdeles tørst),tisser mye og ofte, trøtt og uopplagt, går ned i vekt, kan få litt tåkete syn pga væske i øynene (går over når du får medisiner).

Har ikke hørt at bortfall av mens kan være et symptom, men har du sjekket om du er gravid?

Man kan jo tisse endel hvis man er gravid.

Ta med en urinprøve til legen og samtidig kan du jo få målt blodsukkeret ditt.

Det er bedre enn å gå i uvissa.

Uansett! Lykke til!!!!!!

Hilsen

Hei

I denne situasjonen synes jeg ikke du skal gå rundt å lure. Gå heller til legen din og be om å få målt et fastende blodsukker. Derved er saken ute av verden - det vil si du vet om du har diabetes eller ikke.

"for en sikker vurdering av spørsmålet må du evt. rådføre deg med legen din."

Vennlig hilsen Stein Vaaler

Hei

I denne situasjonen synes jeg ikke du skal gå rundt å lure. Gå heller til legen din og be om å få målt et fastende blodsukker. Derved er saken ute av verden - det vil si du vet om du har diabetes eller ikke.

"for en sikker vurdering av spørsmålet må du evt. rådføre deg med legen din."

Vennlig hilsen Stein Vaaler

TAKK for alle svar :)

Annonse

Hei!!!

Jeg er en jente på 13 år som har hatt diabetes i litt over 1 år nå.

Symptomene på diabetes er at:

-du blir veldig tørst

-går mye på do

-veldig hyper

-tissetrengt

Hvis du er usikker kan du jo bare gå til en lege.

Bestemoren min trodde hun hadde det , men når hun gikk til legen viste det seg at hun ikke hadde fått det.

Jeg selv har en far og en bror som har diabetes.

Som jeg sa burde du gå til legen for sikkerhetens skyld slik at du ikke får sukker i urinen og blir alvorlig syk.(det kan jeg si deg det er ikke kjekt!!).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...