Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Og forklaringen var..? Kunne han forresten gjøre rede for seg?

Skrevet
  birdie skrev (På 3.5.2002 den 16.35):

Og forklaringen var..? Kunne han forresten gjøre rede for seg?

Det er en lang historie, birdie. Mye er inne i bildet. Bl.a bimboer (Mest sannsynlig).

Skrevet
  Lionn skrev (På 3.5.2002 den 16.37):

Det er en lang historie, birdie. Mye er inne i bildet. Bl.a bimboer (Mest sannsynlig).

Hehehe..

*rister på hodet for skams skyld*

Jeg skal forresten på by'n i kveld - hva gir du meg? Hæ??

Skrevet
  birdie skrev (På 3.5.2002 den 16.41):

Hehehe..

*rister på hodet for skams skyld*

Jeg skal forresten på by'n i kveld - hva gir du meg? Hæ??

På by`n med vom? Er det noe moro da? Jeg skal også på byn, uten vom, men med utslett i trynet.

Satser på at bimboen ikke er yngre enn meg. Da stikker jeg fingrene i halsen og spyr.

Skrevet
  Lionn skrev (På 3.5.2002 den 17.07):

På by`n med vom? Er det noe moro da? Jeg skal også på byn, uten vom, men med utslett i trynet.

Satser på at bimboen ikke er yngre enn meg. Da stikker jeg fingrene i halsen og spyr.

Tull og tøys. Du stikker selvfølgelig en finger i øynene på disse bimboene.

Annonse

Skrevet

Bra. Hva slags reprimande får han? Hvem fant ham? Og hvor?

Skrevet
  naiv skrev (På 3.5.2002 den 17.20):

Tull og tøys. Du stikker selvfølgelig en finger i øynene på disse bimboene.

Jeg kan ikke la være å undres over hvorfor menn som nærmer seg 50 stikker av fra kona og hopper på den første og beste blondinen han ser. (I dette tilfellet fatter`n)

Skrevet
  nanna skrev (På 4.5.2002 den 8.46):

Bra. Hva slags reprimande får han? Hvem fant ham? Og hvor?

Spørs om det blir noe særlig til reprimande. Han har gjort seg utilgjengelig. Jeg fant han. I Norge, men i en helt annen by enn den jeg befinner meg i.

Skrevet
  Lionn skrev (På 4.5.2002 den 11.37):

Jeg kan ikke la være å undres over hvorfor menn som nærmer seg 50 stikker av fra kona og hopper på den første og beste blondinen han ser. (I dette tilfellet fatter`n)

Uffda, det var leit :-(

Han burde leke med sine barnebarn i stedet for blondiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...