Gå til innhold

Hvor mange sexpartnere

Anbefalte innlegg

petter smart

Når jeg i dag ser tilbake på mitt liv er det mange ting jeg ikke er så stolt over å ha gjort. Årsaken til at vi velger som vi gjør i visse situasjoner kan være flere - uten at jeg skal gå nærmere inn på det her.

I dag er jeg 31 og har hatt mange sex-partnere, ca 25. Jeg var stadig på leting etter noe/noen - og trodde dette var måten å finne det på. Det var det jo selvfølgelig ikke.....

Som nevnt innledningsvis er det mange årsaker til at vi velger som vi gjør. Det at jeg har hatt mange sex-partnere er ikke ensbetydende med at jeg I DAG hopper til køys med hvem jeg nå måtte velge meg. Det er heller ikke ensbetydende med at jeg i fremtiden vil komme til å være utro mot ham jeg i dag er gift med. Jeg er ikke den samme i dag som jeg var før. Jeg har valgt å velge annerledes enn jeg gjorde før. Jeg er på ingen måte stolt over å ha hatt mange sex-partnere - men jeg ville heller ikke vært det foruten. De valgene jeg tok før i tiden har gjort meg til den jeg er i dag. Jeg mener selv jeg er klokere i dag enn jeg var "i går" - og min mann er en heldig mann - på alle områder:)

Jeg tror du gjør dumt i å flykte fra en kvinne bare på grunn av at hun har hatt mange partnere......... Hun kan kanskje lære deg noe - og gi deg noe - som du aldri hadde drømt om. Hun kan faktisk være den andre skyggen din - den hvite - som du enda ikke har hjerte til - men som du aldri kommer til å glemme:)

Sier ikke at du har hatt mange sexpartnere er ensbetydende med at du hopper til køys med hvem som helst i dag.

Men tenk deg at du hadde truffet en gutt for ca 10 år siden når du "bare" hadde hatt sex med 15 stk. Han syntes dette var mye. Og historien har jo vist at du kom til å ha sex med 10 stk til. Og det er en del. Så på det tidspunktet var tidligere erfaring ensbetydende med framtidig. Skjønner du hva jeg mener. Selv om du nå har lært hadde du det ikke da. Hvordan skal jeg vite om jenta jeg treffer har lært, at hun har sluttet å ligge med alt og alle?

Mannen din er sikkert heldig, men dette delvis fordi du har lært nå. Men det hadde du ikke før. Derfor ville han kanskje blitt såret dersom du hadde truffet han for ti år siden.

Det er helt klart at fortiden er en god indikasjon på framtiden. Ikke alltid, men oftere enn ikke.

Poenget mitt var at dersom hun nektet å si noe om det hadde jeg blitt skremt. Hadde ikke blitt skremt av ei dame på 31 som hadde hatt 25 stk og innrømmet det. Men ei som ikke vil si noe har noe å skjule og er gjerne ikke over denne fasen i sitt liv ennå.

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

5

• MsSophie

3

• Tornerose

2

• libra

2

Av fortiden ser en framtiden (eller noe sånt) heter det.

Selvfølgelig har fortiden noe å si. Tidligere oppførsel er en god indikasjon på framtidig oppførsel.

Er det galt at jeg bryr meg om hva slags liv min kjæreste har levd? Og da er det seksuelle en del av hennes liv. Og nekter hun å si hadde jeg trodd det verste og dumpet dama.

En som insisterer på å få vite om sexlivet mitt før han kom inn i bildet ville ikke dumpa meg, han hadde vært dumpa før han fikk sjansen...

En av hovedgrunnene er at ikke alle takler sjalusi like bra, og å fortelle om tidligere sexpartnere er å gi god grobunn for sjalusi.

Jeg kan heller ikke se hva som er interessant med hva en partner har gjort tidligere. Selv har jeg aldri spurt en partner om hans tidligere sexliv, det er meg revnende likegyldig hva han har gjort før jeg kom inn i bildet. Det viktigste er at han har opplevd litt, en fullstendig uerfaren mann får meg til å springe fort og langt for å komme unna.

petter smart

En som insisterer på å få vite om sexlivet mitt før han kom inn i bildet ville ikke dumpa meg, han hadde vært dumpa før han fikk sjansen...

En av hovedgrunnene er at ikke alle takler sjalusi like bra, og å fortelle om tidligere sexpartnere er å gi god grobunn for sjalusi.

Jeg kan heller ikke se hva som er interessant med hva en partner har gjort tidligere. Selv har jeg aldri spurt en partner om hans tidligere sexliv, det er meg revnende likegyldig hva han har gjort før jeg kom inn i bildet. Det viktigste er at han har opplevd litt, en fullstendig uerfaren mann får meg til å springe fort og langt for å komme unna.

Du er ikke stort bedre enn meg hvis du løper fordi han ikke har erfaring. Kan ikke se at det er noe bedre?

Bryr du deg om han har et kriminelt rulleblad da?

Eller om han har banket tidligere kjærester?

Hadde jeg truffet ei dame som ga meg klar beskjed om å ikke spørre om hvor mange hun hadde hatt sex med hadde jeg sprunget som faen vekk derfra. Du høres ut som ei billig tøyte som ikke vil at potensielle kjærester skal finne ut om din fortid.

BILLIG TØYTE?????

Hadde en ny mann i mitt liv brukt et sånt begrep om jenter som er sjenerte for å snakke om fortida si, hadde han vært på nesa i hagerabatten før han fikk tid til å pelle seg i nesa.

Og du høres ut som en umoden guttunge med null respekt for kvinner.

En dag blir du kanskje så moden at du innser at fortid er ganske så uinteressant i forhold til nåtid/framtid.

Nei, jeg synes ikke fortid er uinteressant i forhold til nåtid. Det sier noe om personligheten. Jeg vil ikke ha en kjæreste som har hatt 10-20 før meg. Man trenger ikke vente på den ene rette, men hadde jeg hatt 4-5 stk hadde jeg begynt å tenke meg litt om om jeg hopper til sengs for fort. Molli og alle andre kan gjøre som de vil, de ønsker kanskje å ha mange sexpartnere, men for meg er det billig rett og slett. Jeg er kanskje gammeldags, men sex betyr faktisk noe for meg i et forhold, og det er ikke noe jeg gir bort til Gud og hvermann. Og jeg vet jeg ikke er den eneste som tenker slik.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...