Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Maja1
Skrevet

Det ble visst kun kortvarig lykke for oss denne graviditeten også.

Nå kom spontanaborten i uke 5+4 ( 2 mai ). Føler meg ganske frustrert og lei.

Tidligere har vi fått konstatrert at min mann har dårlig sædkvalitet og mest sannsynlig er årsaken til problemene. Ved de 2 tidligere graviditetene/abortene har dette virket som en "grei årsak", men etter å ha blitt gravid med et icsiforsøk som også resulterte i spontanabort begynner jeg jo å lure på om det kan være noe galt med meg også.

Vi skal til Fertilitetscentrum for undersøkelse på tirsdag, så får vi se hva som skjer. Det skal bli godt å få lagt denne dagen bak oss så vi kan se fremover og konsentrere oss om nye muligheter.

Hadde det bare vært slik at vi kunne begynne med et nytt forsøk med en gang.

Jeg må vente minst en mens før jeg kan begynne å spraye, og da er vi allerede i slutten av juni. Hormonbehandlingen i seg selv er også ganske tidkrevende, så tilbakeføring vil tidligst skje i månedsskiftet

juli/august. Føles som en eeeeeeeevighet til !!!

Takk og pris for at det iallefall er vår og sol ute. Det er utrolig hva våren kan gjøre med humøret. Så for litt tankeadspredelse ( og

behov ) skal mannen min og jeg kjøpe og plante hekkbusker til ca. 90 m tomtelinje i morgen. Ferdig på en dag blir vi vel ikke, men det skal bli godt å ha litt å pusle med i dagene fremover.

Helgeklem fra

Videoannonse
Annonse
Gjest Buran
Skrevet

Hei!

Jeg har selv opplevd det du nå er igjennom, så jeg vet at det er tungt. Vi gikk på en ny runde med en gang det var mulig etter en abort, resultatet ble ei lita jente. Du må derfor ikke gi opp, men bite tennene sammen, og gå på et nytt forsøk med krum hals.

Lykke til videre !

Skrevet

Kjære deg.

Dette var en veldig trist melding. Men som Buran skriver...det gjelder og ikke gi opp!!!

Håper det går bra i 9 mnd til ende neste gang!

Trøsteklem fra

Skrevet

Kjære deg.

Dette var en veldig trist melding. Men som Buran skriver...det gjelder og ikke gi opp!!!

Håper det går bra i 9 mnd til ende neste gang!

Trøsteklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...