Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hei Jeg har over en lengre periode nå hatt en del smerter på høyre side, ca der hofta er. De kommer og går, det har de gjort i snart ett år. På det verste er det veldig ubehagelig å gå, og å sitte. Har vært hos gynekolog to ganger. 1 gang sa legen at jeg hadde en cyste som ville gå bort i løpet av en måned eller to, men jeg skulle ta kontakt hvis jeg ikke blei bedre. Pga flytting så var jeg hos en annen gynekolog. Synes ikke han gjorde jobben sin skikkelig, bare stirret på skrittet mitt liksom.... Han tok bare ultralyd via skjeden, ikke på magen. Pga at jeg synes at det var ubehagelig å gå til denne gynekologen, dro jeg til primærlegen min. Han sa at det var noe med overgangen mellom tynn,- og tykktarmen. Det går over etterhvert sa han. Men smertene ligger lenger nede enn der overgangen er... Legen ville ikke høre på meg Nåer jeg møkkalei å gå rundt med smertene. Hva bør jeg gjøre? Hva tror du det eventuellt kan være? Kom gjerne med spekulasjoner PS: jeg er 20 år, ingen barn 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51884-mette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Ultralyd av eggstokker gjøres best ra skjeden (ikke fra magesiden). Det er sjelden at eggstokkcyster gir smerter. Det at du har smerter når du går og sitter tyder på at det ikke er fra underlivet, men kanskje fra muskler og ledd. Hvis din primærlege har sett på deg uten resultat, så er det nok ikke noe å engste seg for. I mange tilfeller finner man ikke årsak til smerter, akkurat som med hodepine. Vi vet at smerten er der, men kan ikke finne årsak og behandler symptomer. Hvis legen har sagt at smertene vil gå bort av seg selv og det ikke har skjedd, kan det være grunn til å søke legen for en ny vurdering. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51884-mette/#findComment-206274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.