Gå til innhold

kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

sliter litt nå for tiden.jeg er ei jente/dame på 24 år har vært gift nå i 5 år.vi har hatt et ekteskap som har gått opp og ned hele tiden.i løpet av disse 5 årene har han kastet meg ut av hjemmet vårt tre ganger.har aldri vært utro eller noe slikt."han trengte tid aleine"men da jeg hadde flytta ut for tredje gangen,ringte han hele tiden og beklaget seg og at han ikke kunne leve uten meg.og så¨dum jeg var flyttet jeg inn igjenn.dette er nå tre år siden.jeg føler meg ikke lykkelig i det hele tatt.han er utrolig sjalu og lar meg ikke ha mannlige venner.vil også helst at jeg skal sitte her i leiligheten vår.selv sitter han med internett hele kvelden.han vil aldri ha sex...en gang i måneden kanskje?jeg er en person som trenger mye nærhet kos og kjærlighet er det noe galt i det?han sier han skal sjerpe seg men ingen ting skjer.siden jeg er i et ekteskapelig forhold tar jeg ekteskapet alvorlig men hvor går grensen?ikke får jeg gå ut med venner aleine heller.virker som han vil kontrollere meg.snakker jeg i tlf.vil han vite hvem jeg snakker medmens jeg er i tlf.!hva gjør jeg?dette er mitt siste desperate forsøk på å få sett dette i et annet perspektiv.

vennlig hilsen meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51903-kan-noen-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo noe med hva du føler for ham i første omgang. Hvis du fremdeles er glad i ham og av den grunn ikkke vil oppløse ekteskapet bør du vurdere å søke hjelp.

Familievernkontoret er et godt utgangspunkt for å prøve å snakke samen på en mer konstruktiv måte.

Hvis du ikke føler at du har noe å gi ham, og at han ødelegger deg, så bør du rett og slett ta ut skillsmisse og flytte.

Dersom du er redd for at han skal bli

voldelig eller på noen måte skremme deg eller true deg bør du også ta kontakt med noen som kan hjelpe deg. Familie, venner, krisesenter, eller andre.

Det viktigste er uansett at du ikke blir sittende alene med tankene dine.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51903-kan-noen-hjelpe-meg/#findComment-206170
Del på andre sider

Det er jo noe med hva du føler for ham i første omgang. Hvis du fremdeles er glad i ham og av den grunn ikkke vil oppløse ekteskapet bør du vurdere å søke hjelp.

Familievernkontoret er et godt utgangspunkt for å prøve å snakke samen på en mer konstruktiv måte.

Hvis du ikke føler at du har noe å gi ham, og at han ødelegger deg, så bør du rett og slett ta ut skillsmisse og flytte.

voldelig eller på noen måte skremme deg eller true deg bør du også ta kontakt med noen som kan hjelpe deg. Familie, venner, krisesenter, eller andre.

kom deg bort nu!!!

vil du ha vondt resten av livet eller vil du ha vondt bare den stunda det tar å komme over han på? valget er ditt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51903-kan-noen-hjelpe-meg/#findComment-206209
Del på andre sider

saken er at jeg elsker ham.har vært hos familierådgivning for 3 år siden.ble verre av det.han har slått meg,men sier at det er jeg som provoserer han til det.etterpå sier han unskyld og "jeg elsker deg" .kanskje er det min feil?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51903-kan-noen-hjelpe-meg/#findComment-206290
Del på andre sider

saken er at jeg elsker ham.har vært hos familierådgivning for 3 år siden.ble verre av det.han har slått meg,men sier at det er jeg som provoserer han til det.etterpå sier han unskyld og "jeg elsker deg" .kanskje er det min feil?

Du skal ALDRI ALDRI finne deg i å bli slått, ikke av ham, ikke av NOEN!

Og du skal heller ALDRI sette deg ned og la ham eller andre gjøre deg deg til syndebukk eller offer!

Hvis ikke du setter foten ned en gang for alle og forlanger å bli behandlet med respekt, så kommer han heller aldri til å forandre seg. Punktum finale! Det finnes ingen trylleformular som sier at "bare jeg forandrer meg" eller " bare jeg elsker ham hardt nok så blir han snill". Det kommer aldri til å skje!

Han kommer til å fortsette å behandle deg som dritt, slå og herse med deg inntil den dagen du sier STOPP og går din vei. Samt anmelder ham for vold. For det er nettopp det han bedriver, vold.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51903-kan-noen-hjelpe-meg/#findComment-206392
Del på andre sider

Gjest trampe

Sett deg ned, tenk deg om litt...

Vil du ha det sånn om et år, om to år??? Jeg vil anbefale deg _å_gå_nå_....

Han kommer ikke til å forbedre seg... Jeg har ei venninne som har opplevd det samme, ho gikk, og heldigvis for det!!!!

Vi skal ikke finne oss i å bli slått eller gjennomgå psykisk vold...

Lykke til, jeg håper du kommer deg vekk, så fort som overhodet mulig...!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51903-kan-noen-hjelpe-meg/#findComment-206803
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shallow_Hal

Han har slått deg, og det var din feil?

Beklager, med det høres ut som om du har fått 'feilvare'.... Han har åpenbart STORE problemer med seg selv, og det vil ikke endre seg.

Uansett hvor mye du er glad i ham, kommer han til å fortsette, som en fordømt umoden drittunge. Slike som ham er et hån mot alle ansvarlige normale menn.

Det finnes så mange av 'oss' vanlige, snille, voksne menn at du aner det ikke.

Du har fortjent MYE bedre enn ham, kom deg vekk. Start på nytt, det kan da ikke være noe forhold du kunne tenke deg å fortsette i?

Ellers ville du vel ikke skrevet, om du ikke følte noe var galt.

Ta kontakt med noen og få hjelp og støtte til å komme deg vekk!

Desverre kommer ikke slik 'feilvare' av 'menn' med stempel i panna. Det ville gjort ting litt lettere!

Og vær så snill... Om du skulle komme deg bort fra denne typen. Ikke velg en likedan til livspartner igjen. Det er alt for mange av dere jenter som velger feil partner igjen og igjen.

I beste mening...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51903-kan-noen-hjelpe-meg/#findComment-207717
Del på andre sider

Kom deg ut av dette forholdet snarest mulig! Du vil ikke ha det sånn resten av livet, du vil ikke bli slått og få skylden for det selv, du vil ikke sitte inne som et dyr i bur, du vil ikke leve uten kjærlighet og nærhet, du vil ikke bo sammen med en psykopatisk kvinnemishandler! Kom deg ut!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51903-kan-noen-hjelpe-meg/#findComment-207804
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...