Gå til innhold

orker ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

jeg er ei jente på 25år har vært gift i 5 år.det som er problemet er at han orker ikke å ha sex.jeg er en person som har behov for nærhet og kjærlighet.han vil bare ha sex 1gang i mnd.han er 8 år eldre enn meg.ikke har han tid til å være sammens med meg heller,bare internett hele kvelden.han er i tilegg svæært sjalu.kan ikke ha mannlige venner eller gå ut med venninner aleine.hva kan jeg gjøre med sex livet vårt?han liker ikke å prøve nye ting.hvis jeg lager det til skikkelig romantisk på soverommet med stearinlys og det hele og tilbyr meg å gi han masasje med oljer og diverse så sier han hvorfor det?hva er dette godt for?når han sier dette har han ødelagt hele kosen for meg også.som igjen har gjort at jeg ikke "tenner" på han lenger.

er det noen gode råd der ute??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51905-orker-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg leste ditt innlegg...syns du virker veldig fortvilet.Vet du..jeg forstår deg så godt.

Som du har det, har jeg hatt det i over 20år.Nå er det slutt..jeg orket ikke mer..Var gift og har fire barn.Derfor holdt jeg ut..men jeg angrer på det i dag.Det var altfor tøfft og leve på den måten..

Hva gjør han på internett?

Noen menn er slik at de ikke ser ut til å behøve nærhet og sex,dette er såå frustrerende,,,vi hører liksom bare om oss damer som ikke vil ha sex.Skulle gjerne ha pratet litt mere med deg...føler veldig med deg .Tenker på deg.!!Skriv mere her om du vil.Vurder nøye hva du kan orke og vil...Du lever bare en gang...............

Snakkes....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51905-orker-ikke/#findComment-206374
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...