Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Singularity

Dere savner visst ikke livsynsforumet nei! ;-)

Jeg har ikke orket å lese hele den lange tråden, men jeg syns Gro sitt innlegg er flott uansett hva slags meninger dere måtte ha! :-Þ

*klem*

Hvis du tar en kikk på:

http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=screen&id=1154295

...så ser du at du iallefall slipper å krangle med Sør etter denne meningsytringen ;-)

Fortsetter under...

• Svar 181
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Taj Mahal

63

• Sør

37

• MsSophie

12

• Bård

6

Mest aktive i denne tråden

Hvis du tar en kikk på:

http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=screen&id=1154295

...så ser du at du iallefall slipper å krangle med Sør etter denne meningsytringen ;-)

*hehe* jeg lurer faktisk på om jeg skal orke å lese meg gjennom hele tråden likevel! ;-)

Nei, vi andre respekterer at det er du som velger antall sexpartnere du vil ha, enten det er 0, 1 eller mange. Det er din privat-sak.

Du derimot, kan ikke sies å utvise samme respekt for dem som måtte velge anderledes enn deg.

Med vennlig hilsen

Hva man synes om antall sex partnere har ikke bare med tro på Gud å gjøre. Det er noraml moral og oppførsel. Men de som tror vi stammer fra dyra, har vel ingen grunn til å sette noen som helst grense. Så du har litt rett der Sør.

Men det har ikke med makt og at andre skal kontrollere en, det har med hva man tror på og velger å vil følge. Hva man tror er det beste.

Selvfølgelig kan det ikke være det beste å ha mange sex parnere. Selfølge for dem som reflekterer litt i virkligheten og vet litt om menneskets natur. Dog ikke bare dyrker den dyriske" siden i seg selv.

;o)

Jeg skrev "ditt menneskesyn GENERELT, og kvinnesyn SPESIELT er motbydelig."

Med andre ord, et klart å tydelig bevis på at det du tror du ser, kontra det som faktisk er reelt, ikke samsvarer. Hvis du ikke tror meg så kan du bare se på innlegget mitt en gang til samt svaret ditt, samtidig vil jeg be deg om å se på alle de andre innleggene dine i denne tråden, og med et snev av innsikt Taj, så ser du kvinneforakten de er gjennomsyret av.

#Jeg skrev "ditt menneskesyn GENERELT, og kvinnesyn SPESIELT er motbydelig." #

Jeg spør igjen: Hvordan kan DU vite om mitt menneskesyn generelt? og hva mitt kvinnesyn? hva er motbydelig med det? at JEG synes det er motbydelig med å bytte sex partnere hver helg? herrigud menneske. Hva som er mest motbydelig av mitt og ditt syn da er ikke vanskelig å skjønne.

#Med andre ord, et klart å tydelig bevis på at det du tror du ser, kontra det som faktisk er reelt, ikke samsvarer.#

Jeg VET hva som foregår sa jeg. Det vet tydligvis ikke du, eller du synes det er helt greit.

#Hvis du ikke tror meg så kan du bare se på innlegget mitt en gang til samt svaret ditt, samtidig vil jeg be deg om å se på alle de andre innleggene dine i denne tråden, og med et snev av innsikt Taj, så ser du kvinneforakten de er gjennomsyret av.#

Mener du at jeg som kvinne har kvinneforakt? hvor er denne kvinneforakten min? oppførsel som dyr forakter jeg. Dog om det er menn eller kvinner.

#Jeg skrev "ditt menneskesyn GENERELT, og kvinnesyn SPESIELT er motbydelig." #

Jeg spør igjen: Hvordan kan DU vite om mitt menneskesyn generelt? og hva mitt kvinnesyn? hva er motbydelig med det? at JEG synes det er motbydelig med å bytte sex partnere hver helg? herrigud menneske. Hva som er mest motbydelig av mitt og ditt syn da er ikke vanskelig å skjønne.

#Med andre ord, et klart å tydelig bevis på at det du tror du ser, kontra det som faktisk er reelt, ikke samsvarer.#

Jeg VET hva som foregår sa jeg. Det vet tydligvis ikke du, eller du synes det er helt greit.

#Hvis du ikke tror meg så kan du bare se på innlegget mitt en gang til samt svaret ditt, samtidig vil jeg be deg om å se på alle de andre innleggene dine i denne tråden, og med et snev av innsikt Taj, så ser du kvinneforakten de er gjennomsyret av.#

Mener du at jeg som kvinne har kvinneforakt? hvor er denne kvinneforakten min? oppførsel som dyr forakter jeg. Dog om det er menn eller kvinner.

Ditt menneskesyn generelt, og kvinnesyn spesielt kommer klart til uttrykk i alle innleggene dine i denne tråden, som i et stort antall andre tråder....du er så dømmende at det grenser til det tragiske. Men det tristeste er igrunn at du ikke evner å se det selv.

Hva man synes om antall sex partnere har ikke bare med tro på Gud å gjøre. Det er noraml moral og oppførsel. Men de som tror vi stammer fra dyra, har vel ingen grunn til å sette noen som helst grense. Så du har litt rett der Sør.

Men det har ikke med makt og at andre skal kontrollere en, det har med hva man tror på og velger å vil følge. Hva man tror er det beste.

Selvfølgelig kan det ikke være det beste å ha mange sex parnere. Selfølge for dem som reflekterer litt i virkligheten og vet litt om menneskets natur. Dog ikke bare dyrker den dyriske" siden i seg selv.

;o)

Tull.

Det handler om normal folkeskikk, og respekt for at andre mennesker kan velge forskjellig fra en selv.

Med vennlig hilsen

Annonse

Ditt menneskesyn generelt, og kvinnesyn spesielt kommer klart til uttrykk i alle innleggene dine i denne tråden, som i et stort antall andre tråder....du er så dømmende at det grenser til det tragiske. Men det tristeste er igrunn at du ikke evner å se det selv.

Hvem er det som er dømmende av du og jeg, når det er DU som påstår at du kan vite hva slags menneskesyn jeg har generelt og at jeg har kvinneforakt i løpet av noen tråder?

lurer på hvem som har evnene i behold og hvem som ikke har det .......

Jeg har ikke noe menneskesyn generelt og eier heller ikke kvinneforakt. Det er din påstand som du ikke klarer å svare skikkelig på hvordan du har kommet frem til den.

Å henvise til mine tidligere innlegg blir for dumt. VIS MEG DET! Hva eksakt er det som har gjort det til din menineg om mitt generelle menneskesyn og kvinneforrakt?

Trekk den tåplige påstanden tilbake om du ike klarer å vise meg det.

Tull.

Det handler om normal folkeskikk, og respekt for at andre mennesker kan velge forskjellig fra en selv.

Med vennlig hilsen

#Det handler om normal folkeskikk, og respekt for at andre mennesker kan velge forskjellig fra en selv. #

Og hvorfor og hvordan går din grense på hva folk kan velge selv Sør? for det er det du sier: at alle kan gjøre slikt, for det er helt greit for meg, men ingen kan gjøre ....hva da Sør? hvor er det DU bestemmer grensen for hva andre mennesker kan gjøre? alt bare de ikke skader andre en seg selv? når er det du vet når andre skader andre?

En annen ting. jeg har ikke sakt at mennesket ikke kan velge selv. Jeg sier man velger gode og dårlige ting å gjøre. Det er min mening, og hva jeg mener har ingen ting med dømming/ kvinneforakt/ respektløshet osv å gjøre. Det er hva jeg synes og hva jeg mener.

Å drive hor er ikke annet en akkuratt det. Å drive hor.

Jeg tar altså en spade for en spade, og vrir det ikke ut av hva det er til noe helt annet. Slik du gjør.

#Det handler om normal folkeskikk, og respekt for at andre mennesker kan velge forskjellig fra en selv. #

Og hvorfor og hvordan går din grense på hva folk kan velge selv Sør? for det er det du sier: at alle kan gjøre slikt, for det er helt greit for meg, men ingen kan gjøre ....hva da Sør? hvor er det DU bestemmer grensen for hva andre mennesker kan gjøre? alt bare de ikke skader andre en seg selv? når er det du vet når andre skader andre?

En annen ting. jeg har ikke sakt at mennesket ikke kan velge selv. Jeg sier man velger gode og dårlige ting å gjøre. Det er min mening, og hva jeg mener har ingen ting med dømming/ kvinneforakt/ respektløshet osv å gjøre. Det er hva jeg synes og hva jeg mener.

Å drive hor er ikke annet en akkuratt det. Å drive hor.

Jeg tar altså en spade for en spade, og vrir det ikke ut av hva det er til noe helt annet. Slik du gjør.

Du utnevner deg selv som "dommer, jury og bøddel" over andre folks sex-liv. Du kommer med en rekke (udokumenterte) påstander om at "det er skadelig", og på toppen av det hele lyver du om folk som velger forskjellig fra deg (impliserer at de tar penger for sex).

Jeg fordømmer IKKE folk som velger forskjellig (hverken dem som har 0, 1 eller mange partnere) - fordi jeg har ingen som helst moralsk rett til å tro at "jeg vet bedre enn dem".

La folk få lov til å velge selv, uten å høre deg lyve om dem.

Med vennlig hilsen

Hvem er det som er dømmende av du og jeg, når det er DU som påstår at du kan vite hva slags menneskesyn jeg har generelt og at jeg har kvinneforakt i løpet av noen tråder?

Jeg har ikke noe menneskesyn generelt og eier heller ikke kvinneforakt. Det er din påstand som du ikke klarer å svare skikkelig på hvordan du har kommet frem til den.

Å henvise til mine tidligere innlegg blir for dumt. VIS MEG DET! Hva eksakt er det som har gjort det til din menineg om mitt generelle menneskesyn og kvinneforrakt?

"Hvem er det som er dømmende av du og jeg, når det er DU som

påstår at du kan vite hva slags menneskesyn jeg har generelt og

at jeg har kvinneforakt i løpet av noen tråder?"

Jeg påstår ikke en dritt, du klarer veldig godt selv å eksponere ditt syn!

"lurer på hvem som har evnene i behold og hvem som ikke har det"

Lur i vei - jeg vet!

.......

"Jeg har ikke noe menneskesyn generelt og eier heller ikke

kvinneforakt. Det er din påstand som du ikke klarer å svare

skikkelig på hvordan du har kommet frem til den."

Jeg har svart deg skikkelig gang på gang på gang, problemet er jo at du ikke forstår....hvor små t-skjeer skal man egentlig bruke for at du skal ta det?

"Å henvise til mine tidligere innlegg blir for dumt. VIS MEG DET!

Hva eksakt er det som har gjort det til din menineg om mitt

generelle menneskesyn og kvinneforrakt? "

Jeg gidder ikke sitte her å søke på gamle innlegg, jeg sitter på modem og alt går noe inni helvete tregt. Skulle jeg søkt på nicket ditt ville maskinen bare stått å spinni i en halvtime....men jeg husker da klart å tydelig at du bl.a. mener at kvinner ikke har noe i begravelser å gjøre og at kvinner ikke har noe ute å gjøre alene om kvelden. Skulle de derimot være så dumme at du gikk ut alene, ja da fikk vi også ta følgende av det.

Slike påstander anser jeg som kvinnefientlige.

"Trekk den tåplige påstanden tilbake om du ike klarer å vise meg

det."

Trekke tilbake? Herregud menneske...jeg har jo aldri vært mere sikker.

Du utnevner deg selv som "dommer, jury og bøddel" over andre folks sex-liv. Du kommer med en rekke (udokumenterte) påstander om at "det er skadelig", og på toppen av det hele lyver du om folk som velger forskjellig fra deg (impliserer at de tar penger for sex).

Jeg fordømmer IKKE folk som velger forskjellig (hverken dem som har 0, 1 eller mange partnere) - fordi jeg har ingen som helst moralsk rett til å tro at "jeg vet bedre enn dem".

La folk få lov til å velge selv, uten å høre deg lyve om dem.

Med vennlig hilsen

Da har du ikke fått med deg stort om emnet Sør, om du ikke vet at det er skadelig både for mennesket selv og samfunnet ellers.

Hva angår samfunnet ellers, så er det mye som avhenger av enkeltes moral og mening, men hva angår den enkelte, så må du skaffe deg litt mer info om hvor mange som får dype depresjoner, sykdommer, ødlagt livet sittt. Så kanskje du får opp øynene.

Men igjen så bryr jo ikke du deg om hva slags liv mennesker får, bare de har fått valget. Så der er den store forskjellen. Du en lkald fisk som tenker at du fikk som du valgte og må ta det på egen kappe. Mens jeg mener det er bedere å se problemene som de faktisk er og påpeke det.

Det har ingen ting med dømming å gjøre ei heller kvinneforrakt. Det har med hva jeg tror er best og hva jeg mener er å drive hor.

At jeg synes at de som har utallige sex partnere hver uke er horete, er en mening jeg har om oppførsel. Det er et faktum at når man holder på slik, bedriver hor.

Det fører til utroskap, sykdommer,depresjoner og utallige mange menneskers liv blir ødlagt på den måten.

Om du mener man skal velge selv, så vil det si at du ikke har noen som helst fordom mot de som driver å er utro med ektefeller. For hvorfor skulle du da pluttselig komme med en mening? nei, sef. det kan du ikke.

Dermed har du moral på bunn.

Du er faen meg ikke go ....

Taj Mahal,

Du har skrevet side opp og side ned hvor du løgnaktig påstår at kvinner som selv velger hvor mange sex-partnere de vil ha er "horer".

Det er regelrett trakassering av andre.

Med vennlig hilsen

Annonse

Da har du ikke fått med deg stort om emnet Sør, om du ikke vet at det er skadelig både for mennesket selv og samfunnet ellers.

Hva angår samfunnet ellers, så er det mye som avhenger av enkeltes moral og mening, men hva angår den enkelte, så må du skaffe deg litt mer info om hvor mange som får dype depresjoner, sykdommer, ødlagt livet sittt. Så kanskje du får opp øynene.

Men igjen så bryr jo ikke du deg om hva slags liv mennesker får, bare de har fått valget. Så der er den store forskjellen. Du en lkald fisk som tenker at du fikk som du valgte og må ta det på egen kappe. Mens jeg mener det er bedere å se problemene som de faktisk er og påpeke det.

Det har ingen ting med dømming å gjøre ei heller kvinneforrakt. Det har med hva jeg tror er best og hva jeg mener er å drive hor.

At jeg synes at de som har utallige sex partnere hver uke er horete, er en mening jeg har om oppførsel. Det er et faktum at når man holder på slik, bedriver hor.

Det fører til utroskap, sykdommer,depresjoner og utallige mange menneskers liv blir ødlagt på den måten.

Om du mener man skal velge selv, så vil det si at du ikke har noen som helst fordom mot de som driver å er utro med ektefeller. For hvorfor skulle du da pluttselig komme med en mening? nei, sef. det kan du ikke.

Dermed har du moral på bunn.

Igjen vrøvl.

Det du kommer med er LØSE påstander. At kvinner kan velge selv er kanskje ikke i tråd med din tolkning av din religion, men det gjør det åpenbart ikke til noen sannhet.

Ergo har du INGEN rett til å fremme slike løgnaktige påstander som du gjør.

MEd vennlig hilsen

Taj Mahal,

Du har skrevet side opp og side ned hvor du løgnaktig påstår at kvinner som selv velger hvor mange sex-partnere de vil ha er "horer".

Det er regelrett trakassering av andre.

Med vennlig hilsen

Du klarer ALDRI å svare på spørsmåla mine. Helt utrolig!

Igjen vrøvl.

Det du kommer med er LØSE påstander. At kvinner kan velge selv er kanskje ikke i tråd med din tolkning av din religion, men det gjør det åpenbart ikke til noen sannhet.

Ergo har du INGEN rett til å fremme slike løgnaktige påstander som du gjør.

MEd vennlig hilsen

Hva er det du kaller løgnaktige påstander Sør?

At de som bytter sex parnere hver helg får som oftest problemer med livet sitt?

Vel, da er du direkte uvitende om det er det du sikter til. Og jeg foreslår at du tar deg tid til å tilegne deg fakta opplysninger om emnet.

Jeg tror det er ganske åpenbart for ethvert oppegående menneske å se hvem som kan svare og hvem som ikke forstår.

heldigvis er det lov å mene hva man vil *s*

Bortsett fra dem som er troende ser det ut til!

Tåpelig oppførsel av alle dere ikke-troende å haggle på med mye drittpreik fordi en troende sier sin mening i religionens namn.

Det er å drive hor, etter min mening. Og det har jeg selfølgelig all rett til å synes uten at dere skal forklare meg hva slags menneskesyn jeg har generelt og hvor stor kvinneforrakt jeg har. Ikke flesteparten (enda) som driver med hor heldigvis.

Dere påstår innlegg opp og innlegg ned at dere er så tolerange osv. Men tolerange mot troende er dere absolutt ikke. Kun de som mener som dere og likevel kaller seg troende. Altså troende som ikke lenger tror på sin hellige bok eller profeter.

Dobbelmoralen deres er til å spy av!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...