Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tine

Jeg har gjort det jeg aldri trudde ville skje, jeg har gjort det slutt.

Vi har en datter på snart 2 år sammen og det er for meg det verste.

Sliter mye med tanken på hvordan det er for henne, men

hvor langt skal man gå for å få et forhold til å fungere?

Føler selv jeg har gitt alt jeg har. Er nå nesten likegyldig, noe jeg tror skyldes nettopp at jeg har prøvd det som kan prøves.

Vi har vært sammen ganske lenge, og det har vært mye opp og ned.

hvordan takler jeg den nye situasjonen best.

hvordan takler jeg følelsesmessig det at han ikke tar kontakt i det hele tatt angående dattera eller noe?(foreløpig)

Jeg skjønner ikke noe jeg, og dette ble sikkert veldig uoversiktlig!

Har mange spørsmål, men det viktigste er vel hvordan jeg skal klare å tenke positivt i dette rotet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51966-trenger-st%C3%B8tte-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trampe

Hei, eksen gikk for litt over et år siden, vi har to barn sammen, de var da 2 og 4.. Han på 4 har hatt et h...... år, ho på 2 har igrunnen tatt det rel. fint...

De har det bedre nå, myyye bedre.. Det jeg tenker litt på er at datteren din er så lita at det kan gå like lett for henne som for mi, men unger er jo så forskjellige, la oss bare håpe på at det går fint...

Nå er vi veldig gode venner, eksen og jeg, så ungene ser mye til sin far, noe som er viktig for alle 4..

Håper at eksen din innser det til slutt, at datteren trenger han... Men det kan jo være at han trenger tid til å komme seg og, om det var du som gjorde det slutt...?? !!

Vet ikke om du ble noe klokere av dette jeg, bare noen tanker...

Lykke til i allefall...!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...