Gå til innhold

Spørsmål om vask nedentil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanlig såper forstyrret den såkalte ph-tingen.

Bruk Asan, eller sånn Intimvask, Dr. Greve (fra Lilleborg, som er en av DOLs sponsorer) Begge finnes på super'n. Jeg foretrekker Asan. Du får sikkert en vareprøve, gratis, fra begge: www.asan.no og www.lilleborg.no

Gjest alven

Bruk Asan, eller sånn Intimvask, Dr. Greve (fra Lilleborg, som er en av DOLs sponsorer) Begge finnes på super'n. Jeg foretrekker Asan. Du får sikkert en vareprøve, gratis, fra begge: www.asan.no og www.lilleborg.no

Lactacyd er best da :) Dr Greve er helt grusom, får jo aldri skylt den vekk..

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

_Innvendig_ skal du da ikke vaske i det hele tatt. Verken med såpe, intimsåpe eller noe som helst, ikke en gang med bare vann.

Ja, men hvorfor ikke?

Jeg gjør det. Føler meg ikke helt ren ellers. Lukten kommer jo innenfra, liksom..

Ja, men hvorfor ikke?

Jeg gjør det. Føler meg ikke helt ren ellers. Lukten kommer jo innenfra, liksom..

Skjeden er selvrensende og har en perfekt tilpasset ph-verdi fra naturens side for at det ikke skal oppstå infeksjoner, soppangrep etc. Dersom en vasker der inne vil balansen ødelegges og du risikerer at du får kløe, økt utflod, vond lukt, sopp og infeksjoner. Så lenge du vasker utvendig med vann og mild såpe og bytter undertøy hver dag vil det ikke være noen lukt dersom du da ikke har en infeksjon eller lignende. Har du vond lukt fra underlivet hjelper det ikke å vaske inne i skjeden, tvert i mot. Da bør du ta en tur til legen for å finne årsaken til lukta.

enig Asan er en højdare! :-)

Gjest (ikke undertegnet)

Skjeden er selvrensende og har en perfekt tilpasset ph-verdi fra naturens side for at det ikke skal oppstå infeksjoner, soppangrep etc. Dersom en vasker der inne vil balansen ødelegges og du risikerer at du får kløe, økt utflod, vond lukt, sopp og infeksjoner. Så lenge du vasker utvendig med vann og mild såpe og bytter undertøy hver dag vil det ikke være noen lukt dersom du da ikke har en infeksjon eller lignende. Har du vond lukt fra underlivet hjelper det ikke å vaske inne i skjeden, tvert i mot. Da bør du ta en tur til legen for å finne årsaken til lukta.

Har en tendens til å være over-renslig til tider..! :)

Men nå vet jeg hva årsaken til sopp-infeksjonen min er.

Skal herved slutte med det :)!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...