Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 21, og i natt gjorde jeg det slutt med kjæresten på 34. Hadde lenge vært usikker, men i forgårs ble jeg sikker på at jeg var for usikker til å fortsette, og gi ham det han krevde av et forhold. Ville helst vente til etter hans eksamener, men i går ble vi litt fulle, og så skjedde det. det var ikke så vakkert. Har nok ødelagt mye for ham. Selvfølgelig ble han såret, men det førte også til at han dropper en eksamen, som er veldig viktig for ham, og han kommer sikkert til å få enda vanskeligere for å stole på noen enn han allerede har. Jeg har ikke villet leke med ham, men sånn ser det jo ut fra hans side, kanskje fra alles side. I dag spurte han om jeg var helt sikker, og jeg svarte ja. Selvfølgelig var jeg ikke det, men det er vel bedre for ham også å ha en som er helt sikker på at han vil ha ham? Jeg føler meg som en stor, stor, egoistisk drittsekk. Vet ikke om jeg kan tilgi meg selv. Lurer på hva jeg best kan gjøre for ham, men det er vel ikke så mye. Lurte bare på om noen hadde noen gode råd eller erfaringer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52009-jeg-en-drittsekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal jeg være kynisk:

Du har slått opp.

Om han dropper eksamner, flytter til munkekloster i Tibet for å snakke med kakkerlakker og sørge over tapet av deg resten av livet, er det HANS ansvar og HANS valg.

Du ville ikke være sammen med han lenger, og der slutter ditt ansvar.

Du skal ikke gjøre noe for han, og jeg syns at hvis han bruker pressmiddler, eller så mye som ANTYDER at du er skyld i eksamen eller hva som helst annet som gir deg dårlig samvittighet, skal du ikke snakke med han engang !

Den trøsten han trenger nå, trenger han fra venner og familie, du er ikke i stand til dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52009-jeg-en-drittsekk/#findComment-207980
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...