Gå til innhold

Reklame, reklame, reklame..


birdie

Anbefalte innlegg

Hadde så god respons på gårsnattens tråder at jeg våger meg på å tøye reklamestrikken enda litt lenger:

Hvem vinner DIN Gullfisk?

Hos meg er det Braathens' snutter med han fyren som kjekt og greit smiler seg gjennom livet ("Det skjer noe med deg når du har reist med Braathens"). Den nye med Flo og Olsen på flyet, der Braathens-mannen plutselig dukker frem og hilser på gutten i nabosetet, er riktignok ikke på høyde med "Aviskø" og "Passkontroll"..

Øøy!?? Hei!! (sitat slutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Troika -reklamen. Ingredienser; Alfa Roemeo, funkis- hus, minimalistisk eller funkis interiør, flott dame...osv. Altså, sjokoladen for folk med god smak.

Liker dessuten den siste REMA reklamen med båtene- illustrerer REMAS konsept meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter min mening er det ingen andre reklamer som kvalitetsmessig er i nærheten av VG-reklamen med strandløven og nerden med elge-capsen.

I tillegg til å være morsom, så eksponerer den produktet skikkelig, og det kan man ikke si om alle reklamer, selv om de er morsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troika -reklamen. Ingredienser; Alfa Roemeo, funkis- hus, minimalistisk eller funkis interiør, flott dame...osv. Altså, sjokoladen for folk med god smak.

Liker dessuten den siste REMA reklamen med båtene- illustrerer REMAS konsept meget bra.

Liker de fra Enitel tror jeg det er...De med han typen som får opptattsignal...eller: "Du står nå som nummer tre i køen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troika -reklamen. Ingredienser; Alfa Roemeo, funkis- hus, minimalistisk eller funkis interiør, flott dame...osv. Altså, sjokoladen for folk med god smak.

Liker dessuten den siste REMA reklamen med båtene- illustrerer REMAS konsept meget bra.

VG sin reklame om unggutten som er på tur med kjærsten og skal kjøpe kondomer er helt herlig.

VG har mange fine reklamesnutter.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anførsel

Dette kan dere ikke mene. All reklame er dårlig reklame. Dere må huske på at reklamen er ment for å hjernevaske forbrukere til å kjøpe mere shampoo, dårlig musikk og bind, bind i alle farger og fasonger. KVinner er veldig ofte målgruppen for reklamen. De har en egen evne til å gå fullstendig amokk med nyladdet Visa. De bruker kortet så det er rødglødende og kjøper altmulig slags unødig juggel.

Kvinner er veldig enkle på den måte, Dette må vi menn slite med. Er dritt lei av å se reklame for Tena Lady.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LIker den der reklamen fra Ikea, jeg. Stakkars datteren i huset der. TRor nok jeg hadde funnet meg en annen plass å bo, ja.

Hei lion!

Helt enig med deg,ler nesten like mye hvergang jeg ser DET sure trynet til datteren,lurer på hvordan de har klart å få henne til å se så sur ut!

hehehe

ellers liker jeg godt solopluss reklamen, med han som blåser hele kaken midt i trynet på familien.! kult ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt er en reklame som ikke blir vist så ofte, men er like morsom for det.

Tror at det er er Braathens Back reklame.

Det er den japsen som tørker seg i ansiktet med vestlandslefse, og takker nei og klapper seg på magen når han blir tilbudt våtservietter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker de fra Enitel tror jeg det er...De med han typen som får opptattsignal...eller: "Du står nå som nummer tre i køen"

Ikea reklamen som er på tv nå slår alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...