Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på deg, kjære sats :o)

Har du koblet deg helt fra dataen eller? Bare så lenge siden jeg har "sett" noe til deg her.

Trodde vi var kvitt denne "virusormen", men den dukker stadig opp igjen. Får stadig mail fra "deg" med tvilsomt innhold ;o)) Det er visst noen på UFB-lista også som har fått denne ormen, så selv om man kvitter seg med den selv, så får man den stadig i retur! ;o))

Hvordan går det med deg, sats? Har du fått DEN? Håper virkelig du kan sette i gang med sprayinga snart. Dette må være en skikkelig tålmodighetsprøve for deg!!

Hvis dere har fixa pc'en, kan jeg sende deg mail på den vanlige adressa nå? Jeg har en hotmail adr. til deg også, skal jeg heller bruke den?

Vi snakkes snart, sats!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52069-til-sats/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det er Sats som sender de merkelige mailene til UFB lista? Jeg så at e-mail adressen hennes dukket opp der og vet at hun har virus, så da er det jo ikke så rart.

Tror at du kan bruke hotmailadressen hennes Trollmor. Syns å huske at hun nevnte det.

Går det ellers bra med deg da? Det er mange kjekke "greide det selv" mailer nå for tiden på UFB lista. Kanskje det blir oss to neste gang? Håper det. :o)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52069-til-sats/#findComment-207247
Del på andre sider

Hei igjen, Trollmor!

Nei, jeg har ikke blitt kvitt uhyret som torpederer hele mailsystemet vårt. Det kommer noen fra et datafirma i morgen og ordner opp i hele greia. Regner med at de sletter alt på harddisken og så gjenoppretter programmene igjen. Da skal det iallefall være ute av systemet. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram og betaler heller noen få hundrelapper for profesjonell hjelp. Ja, kan tenke meg at du har sett mange rare mailer. Siden jeg jobber på sats så skriver jeg med en av kollegaene som studerer i Bergen, og hvis du har fått en av disse mailene..... Vi baktaler sjefen og litt sånne andre jenteting.....Uff, jeg blir rett og slett flau!!!! Har heller ikke fått DEN enda, blir helt frustrert, siden det er 20 dager siden den skulle vært her. Fikk beskjed om å ringe Danmark i morgen hvis ingenting har endret seg, slik at jeg får tid hos gynekologen min snarest. Mulig at de setter meg på en tablettkur, det har jeg gjort før. Begynner å haste før sommerferien, vet du. TENK om han sier at "du er gravid". Ønsketenkning fra min side, og ikke realistisk men likevel...Jeg har hatt ¨ømme pupper i tre uker nå og leter febrilsk etter tegn. Har tatt test, men tok den på kvelden og det begynner å bli en stund siden....

Ja, ja, det er nok bare psyken som spiller meg et puss. Hvordan går det med deg forresten? Håper du er oppe og går igjen, og har lagt de tunge dagene bak deg. Satser på at mensen melder seg snarest slik at vi holder følge neste gang også. Har de stengt på Maigaard noen uker i sommer? Ble helt sjokkert da sykepleieren ringte og fortalte det (hun glemte og si det da vi snakket og "planla" neste forsøk for none uker siden).

Uff, kan ikke sitte her og skrive så lange meldinger du har meg nok på mailen i morgen eller noe sånt, bare alt blir i orden. UTEN virus.

Fortsatt god søndag (og den er strålende her i Sandnes).

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52069-til-sats/#findComment-207379
Del på andre sider

Så det er Sats som sender de merkelige mailene til UFB lista? Jeg så at e-mail adressen hennes dukket opp der og vet at hun har virus, så da er det jo ikke så rart.

Tror at du kan bruke hotmailadressen hennes Trollmor. Syns å huske at hun nevnte det.

Går det ellers bra med deg da? Det er mange kjekke "greide det selv" mailer nå for tiden på UFB lista. Kanskje det blir oss to neste gang? Håper det. :o)

Hilsen

Hei yogi :o)

Ja, det er kjempegøy at det er så mange som har klart det selv i det siste! Det er jo helt fantastisk :o)

Tviler på at det kommer til å skje med meg, siden mannen min har tette sædledere! Ikke èn eneste sædcelle som kommer gjennom der, dessverre :o(

Men med deg, yogi, er det jo slett ikke usansynlig :o)

Begynner å komme meg etter det som skjedde, men har fortsatt tunge dager innimellom. På fredag hadde jeg et "sammenbrudd", grein omtrent hele dagen! Huff...det er tøffe tak!! Men vi er iallefall fast bestemt på å reise til Maigaard igjen i juli/august. Kommer jo an på når mensen kommer tilbake igjen også!

Vi snakkes, yogi! Vært koselig å tatt en prat på chatten en kveld?

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52069-til-sats/#findComment-207412
Del på andre sider

Hei igjen, Trollmor!

Nei, jeg har ikke blitt kvitt uhyret som torpederer hele mailsystemet vårt. Det kommer noen fra et datafirma i morgen og ordner opp i hele greia. Regner med at de sletter alt på harddisken og så gjenoppretter programmene igjen. Da skal det iallefall være ute av systemet. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram og betaler heller noen få hundrelapper for profesjonell hjelp. Ja, kan tenke meg at du har sett mange rare mailer. Siden jeg jobber på sats så skriver jeg med en av kollegaene som studerer i Bergen, og hvis du har fått en av disse mailene..... Vi baktaler sjefen og litt sånne andre jenteting.....Uff, jeg blir rett og slett flau!!!! Har heller ikke fått DEN enda, blir helt frustrert, siden det er 20 dager siden den skulle vært her. Fikk beskjed om å ringe Danmark i morgen hvis ingenting har endret seg, slik at jeg får tid hos gynekologen min snarest. Mulig at de setter meg på en tablettkur, det har jeg gjort før. Begynner å haste før sommerferien, vet du. TENK om han sier at "du er gravid". Ønsketenkning fra min side, og ikke realistisk men likevel...Jeg har hatt ¨ømme pupper i tre uker nå og leter febrilsk etter tegn. Har tatt test, men tok den på kvelden og det begynner å bli en stund siden....

Ja, ja, det er nok bare psyken som spiller meg et puss. Hvordan går det med deg forresten? Håper du er oppe og går igjen, og har lagt de tunge dagene bak deg. Satser på at mensen melder seg snarest slik at vi holder følge neste gang også. Har de stengt på Maigaard noen uker i sommer? Ble helt sjokkert da sykepleieren ringte og fortalte det (hun glemte og si det da vi snakket og "planla" neste forsøk for none uker siden).

Uff, kan ikke sitte her og skrive så lange meldinger du har meg nok på mailen i morgen eller noe sånt, bare alt blir i orden. UTEN virus.

Fortsatt god søndag (og den er strålende her i Sandnes).

Klemmer fra

Hei igjen sats :o)

Ville bare berolige deg med at det har ikke kommet noen mailer av privat karakter!! Bare sånne rare mailer med skumle vedlegg osv.......

Og så har jeg fått mailer fra folk jeg ikke aner hvem er! Men som regel står det ikke så mye, det følger bare med vedlegg, som jeg aldri åpner ;)

Send meg en mail etterhvert da :o)

God natt :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52069-til-sats/#findComment-207485
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...