Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville ikke løyet. Personlig synes jeg 7 er for mange uansett alder og kjønn, jeg har i allefall ikke som mål å ha sex med flest mulig. Det er sikkert mange som er uenige, men har man hatt sex med 3-4 stykker så synes jeg man bør revurdere hvor raskt man skal gå til sengs med noen. Det er i allefall min mening.

Gjest glimmer

Jeg er 19 år og har hatt samleie med 8 forskjellige gutter. Synes dette er mange, men når kjæresten min spurte, så svarte jeg ærlig. Han er 22 og har ikke hatt sex med andre enn meg.

Det at jeg synes det er mange, det er mitt problem og ikke hans. Om det plaget han, så hadde han nok ikke vært rette person for meg. Har jo ingenting med han å gjøre.

Akkurat som det ikke betyr noe for meg at han har valgt å vente.

petter smart

Jeg er 19 år og har hatt samleie med 8 forskjellige gutter. Synes dette er mange, men når kjæresten min spurte, så svarte jeg ærlig. Han er 22 og har ikke hatt sex med andre enn meg.

Det at jeg synes det er mange, det er mitt problem og ikke hans. Om det plaget han, så hadde han nok ikke vært rette person for meg. Har jo ingenting med han å gjøre.

Akkurat som det ikke betyr noe for meg at han har valgt å vente.

Dersom du hadde hatt sex med over 100 stk, tror du ikke han hadde reagert på dette?

Klart han har noe med det å gjøre. Hvor mange du har hatt sex med sier noe om din moral, om hvor seriøst du tar forhold, hvor mye/lite sex betyr for, sjansen for at du er utro osv. Synes ikke 7-8 er veldig mange, men klart kjæresten bryr seg.

Annonse

Gjest glimmer

Dersom du hadde hatt sex med over 100 stk, tror du ikke han hadde reagert på dette?

Klart han har noe med det å gjøre. Hvor mange du har hatt sex med sier noe om din moral, om hvor seriøst du tar forhold, hvor mye/lite sex betyr for, sjansen for at du er utro osv. Synes ikke 7-8 er veldig mange, men klart kjæresten bryr seg.

Om kjæresten min mener sex har noe med moral å gjøre, så er han nok ikke den rette for meg, da jeg mener det ikke har noen sammenheng.

Og om han vil vite hvor mye sex betyr for meg, så kan han spørre om det. Ikke måle det ut i fra hva han tror og mener når jeg forteller om antallet tidligere sexpartnere.

petter smart

Om kjæresten min mener sex har noe med moral å gjøre, så er han nok ikke den rette for meg, da jeg mener det ikke har noen sammenheng.

Og om han vil vite hvor mye sex betyr for meg, så kan han spørre om det. Ikke måle det ut i fra hva han tror og mener når jeg forteller om antallet tidligere sexpartnere.

Om du ligger med hvem som helst eller ikke har selvfølgelig noe med moral å gjøre. Mange jenter ligger med gutter for å oppnå ting. Eller fordi sex ikke betyr noe for dem. Fordi de ikke forbinder sex med kjærlighet. Og da er sannsynligheten for utroskap større.

Det er noe som heter karakter. Og ligger du med masse folk har du lite karakter. Så vi hadde ikke passet sammen. Men sånn er det jo på mange områder. Folk har ulike verdier som gjør at de ikke passer sammen.

Dersom en potensiell kjæreste hadde mange tidligere sexpartnere så hadde jeg tenkt meg om to ganger før jeg ble sammen med henne. Dette må da være mitt valg. Du kan være uenig, men vi er jo alle forskjellig.

Pussig at alle som har hatt sex med mange mener antall ikke har noe å si.

Men min erfaring er at jenter som har hatt sex med veldig mange ikke er noe å samle på.

Gjest glimmer

Om du ligger med hvem som helst eller ikke har selvfølgelig noe med moral å gjøre. Mange jenter ligger med gutter for å oppnå ting. Eller fordi sex ikke betyr noe for dem. Fordi de ikke forbinder sex med kjærlighet. Og da er sannsynligheten for utroskap større.

Det er noe som heter karakter. Og ligger du med masse folk har du lite karakter. Så vi hadde ikke passet sammen. Men sånn er det jo på mange områder. Folk har ulike verdier som gjør at de ikke passer sammen.

Dersom en potensiell kjæreste hadde mange tidligere sexpartnere så hadde jeg tenkt meg om to ganger før jeg ble sammen med henne. Dette må da være mitt valg. Du kan være uenig, men vi er jo alle forskjellig.

Pussig at alle som har hatt sex med mange mener antall ikke har noe å si.

Men min erfaring er at jenter som har hatt sex med veldig mange ikke er noe å samle på.

Vel, da kjæresten min hørte antallet tidligere sexpartnere jeg hadde hatt, så tenkte han nok slik som deg. Åtte er jo mange for en 19-åring.

Men i stedet for å hoppe til konklusjoner, så spurte han meg om hvor mye sex betyr for meg og hvorfor antallet var så høyt.

Tror ikke man skal dømme for fort og fortid er nå en gang fortid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...