Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Åsne

Mannen er høy(nesten 2 meter)j,han er søt og kjekk,men han har en liten penis!Den er på bare 14 cm.Hva gjør man da?Jeg foretrekker menn med litt stort utstyr.14 cm er lite.Jeg trenger ikke masse formaninger om hvor slem jeg er,har selvsagt aldri sagt dette til ham.Men tenker slik.Hva ville du ha gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/52086-h%C3%B8ylys-og-liten-pikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Geir

"....han har en liten penis! Den er på bare 14 cm. Hva gjør man da?"

Tjaa, det er vel ikkje så mye anna å gjøre enn å bestemme seg for om det er mannen eller pikken som skal avgjøre ditt valg av partner !

"Jeg foretrekker menn med litt stort utstyr.14 cm er lite."

For meg er 14 cm akkurat 14 cm for _mye_, men så er eg jo mann sjøl da ! :)

"Hva ville du ha gjort?"

Løpt for livet !!!!!!

Mvh

Annonse

Gjest Shallow_Hal

Det kan hende at han egentlig mener du føles som en bøtte med lunkent vann...

Bare en tanke.

Hvis det er så viktig for deg, finn deg en annen!

Eller så mener jeg å huske at det var en pille som ble omtalt på dette forumet i forrige uke. Den kunne ved inntak forlenge penis med 3 tommer på et par uker...

Om jeg ikke husker feil, og vi først famler etter halmstrå.

petter smart

14 cm er IKKE lite. Det er gjennomsnittelig.

Hadde han hatt 7-8 cm hadde jeg skjønt din frustrasjon, men dette blir bare for dumt. Enten er du korka dum, 15 år, eller aner ikke hva kjærlighet er.

Dumper du en mann fordi du synes 14 cm er for lite elsker du ham ikke. Og fordi du vurderer dette så elsker du ham nok ikke. Derfor bør du dumpe han. Han klarer seg mye bedre uten deg.

Her er det bare to ting å gjøre: Belag deg på et ensomt liv og kjøp deg en dildo i din drømmestørrelse.

Eller du kan jo prøveligge deg frem verden rundt, og sjekke bl.a. om det stemmer at negere har større pikk. Så kan du gifte deg med den som har størst.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...